Saturday, September 13, 2008

pilot season 4

ok,dgn cuaca yg agak mendung bersaluti angin sepoi² bahasa,tetibe terasa nk update blog plak.tp ntah lah,aku still xde mood tuk update,xde feel kate org lain. papepun, blog ni masuk season baru. yay !! hidup lg nmpknye bpboyz nih :p

ntahlah,ade byk gak aku nk citer,tp tunggu la cek ilham dtg menyapa (k)otak fikiran aku ni.hehe.aku TERnampak 'something' ni mase kt mesia.mula TERsedar etc etc.anyway, aku br dpt umah.so, aku rase, aktiviti harian aku mase kat grenoble dulu akan berulang kot tahun ni. aihh..tough la aku.hahaha

aku pun igt nk citer pasal mende² yg aku nak sepanjang tahun ni.tp, tuh la x,aku x bt list betul² lagi.aku terasa mcm nk bt banyak mende kt lyon ni tp x tau 'terasa' aku just angan² di musim akhir summer or betul² aku nk buat.papepun, kite tgk jer la ek.

ok,la,aku rase aku x ucapkan korang slmt berpuasa kan? so,aku ucapkan slmt berpuasa korang².

ps : aku rase mcm nk tukar background blog ni la.hmm..

oh..lyon,adakah dgn aura lyon ni aku akan jadi lion yg baru tersedar..hmm..

No comments: