Sunday, November 29, 2009

sudah lame..

uish..lame gak aku rase x menaip ataupun bhs jiwang nye mcm blog² jiwang - sudah lame jari jemariku tidak menari² diatas keyboard laptop yg hurufnye putih, latarnye hitam.haha :p

kadang² lawak gak bace blog² org yg bersastera tinggi ni. rase mcm bace novel bdk skola rendah ade gak :p ish x baik betul aku ni. sorry kepada mereka yg terasa tu.

so sempena dgn itu, aku ucapkan Selamat Hari Raya Korban. igtla kisah Nabi Ibrahim yg mane cinta baginda lebih kepada Allah drpd keluarga sendiri sehingga malaikat pon 'respect' kt manusia. beruntung jadi manusia ni (klw pandai)

hah tetibe aku jd mcm alim ni asal la ek? hehe sbb tgk citer maut la. w/pun special effect die x real tp msg die bagus. hah, aku ade soklan (imagine aku angkat tgn) : talkin tu ekceli tuk sape eh ? si mati ker tuk org ziarah kubur ?

hmm..tetibe aku mcm terpengaruh dgn idea tuk bt research lak..sbbnye (hampir) sume prof aku yg ngaja aku, huhu..nk ker xnk yer ?

papepon, slmt selamat korang !

3 comments:

akirasuri said...

Lamanyaaaa.. Hapdet plis.. Hahak!

akirasuri said...

Lamanyaaaa.. Hapdet plis.. Hahak!

bpboyz said...

hahahak..:p