Wednesday, January 09, 2008

ari ni..

err..aku tgk ramai org upload gmbr sendri,so aku pun nak up gak la...voilaaa :p

ni cek dini punye keje la ni.sebuk² jer nk amik gmbr.hahaha..tau x ari ni dah tahun baru tau. so selamat tahun baru hijrah ! semoga tahun ini kita diberkati segala macam usaha dan rezeki kite ek.amiin.

errr...ari ni gak dh start mega sale tau. baru² ni br aku prasan yg aku ni jenis yg suke beli² brg gak rupenye.ntah la, aku rase la kot.hmm..sbg contoh kt atas tuh,saje upload bg tunjuk cap baru aku..ekceli aku ade cap 1 lg yg cun, tp x sesuai lak dgn keadaan rambut waktu ni :p

hmm.. bawah ni aku lampirkan trailer citer ayat² cinta.agak mcm kureng.tp x sure la.ni aku tgh mencari² sumber² untuk dptkan citer tuh.tp,kalo ikut novel die, mmg best la.(ces,x abes² nk rekemen novel tuh :p) papepun,kakak dlm citer tuh nmpk mcm cun jer.hehe :p





err..xde papela..daaa ;)

11 comments:

Anonymous said...

fadhil, nnt jgn lupa bwk buku tuhh..hehe

Anonymous said...

lajunyee faraa!

Asma' said...

wahh..novel yang Asma beli tuh kan?? Power nye..siap ade filem kah??

Anonymous said...

haha..a'a la yg Asma' belikan tuh la..hebat²..cume asma' je xnk bace :px sure bile kuar movie die..tlg usha²kn bleh x?

Sarah Mohd Shukor said...

salam.

jenguk dr cik ati @ akirasuri. filem dia released 19 disember dulu di indonesia. tp d msia tak sampai lg la. i second u. the novel is world class! dh try baca buku2 lain yg ditulis oleh Habiburrahman Al-Shirazi? eg: ketika cinta bertasbih i & ii? pun best gile. huhu.

Anonymous said...

salam..

oh iye ker? sarah dah tengok movie die? ni yg kene cari ni..hehe

oh,ade bace yg cinta bertasbih tuh, tp yg 1 la, yg 2 blom bace lg..yg cinta bertasbih tuh pun best gak kan,rase mcm lg best dr ayat2 cinta kot..

eh eh,ade baca cerpen die? cerpen2 die pun best gak,tp x sebest novel die la :)

salam perkenalan ;)

Sarah Mohd Shukor said...

eh tak. sy belum tengok lg. tp ada kwn yg study di indon bgtau. dia siap buat review psl movie ni. semangat betul. cerpen dia mcm cleopatra sume tu kan? yg cleopatra ok. best. yg lain2 sy tak penah baca lg. takde sumber. awk ada bukunya ke atau baca kt internet je?

oh, salam perkenalan kembali :)

Anonymous said...

oh yer ker..hmm..a'a yg cleopatra tuh.sy ade buku die.x syok lak kalo bace kt internet, xde feel kot..hehe

Anonymous said...

fadhil..haaah dah ada janggut..hee hee..macam ustaz lee..
ermm mega sale..ermm bestnyerr
selamat MAAL HIJRAH 1429
semoga sentiasa bahagia dan ceria...
semoga sentiasa mencapat segala cita
**k.aida

Anonymous said...

salam kak aida ! kak aida sehat? lame x dgr citer..dh ade baby blom? hehehe..bkn ker sy dh berjanggut dr dulu lg? hehe..selamat tahun baru Hijrah kt kak aida gak !
semoga murah rezeki dan happy disamping keluarga tercinta ;)

Anonymous said...

mekasih...:)
ada.... hee hee