Tuesday, January 15, 2008

prolog update :p

so, aku baru abes tgk sume gmbr² yg aku amik mase trip ari tuh. jadi, korang tunggu jer la ek. aku x sure nk citer mcm mane, sama ada nk citer secara biase² pasal trip kitrong or citer pasal sejarah² sket tmpt² yg kitorng melawat xpun citer mengarut sambil letak gmbr.korang lebih prefer mcm mane ek? hmm..



eh eh, bile tgk video clip kt bwh tuh, baru aku TERperasan,bile aku nmpk planning dlm VC tuh,br aku tau nape aku jadi mcm ni.sbb aku raselah hidup aku mula² sampai sini x berplanning langsung.ikut jer.mcm xde tujuan hidup.ish ish ish...kalo la aku 'mewarisi' tabiat aku mase kecik dulu, sure aku jd lain. so, mode kembali ke zaman dulu awad ! :p

alamak! series house aku dah abes katam kan.bg aku citer die best la, w/pun aku langsung x phm pasal medic² ni, tp aku suke tgk personaliti die tuh.curiosity die.nk tau sume mende n sbb nape pesakit die sakit.aku rase la curiosity bagus ape.bile curious,kite mencari 'kenapa',bile mencari kite jumpa banyak 'sebab'.lepas tuh baru kite TERsedar yg kita tak tau sume mende.lepas tuh kite mencari lagi,lagi dan lagi.bukan ker tuh proses menuntut ilmu? hmm, btul la, study bkn utk lulus tp utk tahu. aku terpk ni sbb i did well in my 2 lasts papers lepas.heh heh heh.senang jer rupenye :p lps tuh,aku rase,curiosity kills laziness n gives energy. kot. anyway,tv bt aku berfikir gak kekadang w/pun tgk star ac.hahaha

err..so, jumpe lagi ;)

2 comments:

Asma' said...

wahh..kenapa ek 2 gambar nie jek mcm lebih lawa dr beratus² gmbr yg we all amik harituh..hehe

Anonymous said...

ye yer jer asma'..tp tgk la sape yg amik gmbr tuh..hahaha :p main snoaboard jom kames nnt!