Thursday, March 11, 2010

magic...

oleh sbb otak kite ni senang sgt TERpengaruh dgn ape yg masuk kt mata, so, dgn itu aku bt eksperimen lak..iaitu pagi² ckp dpn cermin ape plan ari ni ?

so eksperimen ni utk melihat sejauh mana arahan dpn cermin ni bleh memaksa diri aku ni tuk ikut plan.

hari pertama eksperimen : berjaya ! hari kedua, berjaya ! hari ketiga, tgk la nnt...

sbb kan, bg org yg kudung tgn kiri katekn sbb terpotong ker, pesakit ni akan rase sgt² sakit. sbb die rase tgn die tuh ade lg padahal xde pon. die rase die bleh gerakkn tgn yg dipotong tu tp otak die ckp, tgn die dh kene potong so x bleh gerak dh. org kate ni fenomena 'ghost hand' or ghost leg ker, ghost kidney ker..pesakit tu dpt rase kehadiran 'ghost' tu tp die x bleh nk bt ape sbb 'ghost' tu adalah 'ghost'..hahaha paham ker?

xperla, pendek kate, baru la aku phm citer house episode die gaduh dgn jiran askar die. so, cara nk sembuhkn masalah ghost ni, letak kedua² belah tangan sama level dlm satu kotak ni, then kt tgh² kotak antara dua tgn, letakkn 1 cermin. magik ! serta merta hilang sakit tu bile die tgk cermin tu. ajaib x ? hah, pelik otak kite ni ekceli..

so, dgn teori tu, aku bt la eksperimen ni. yg mane, aku bagi arahan,aku yg di dpn cermin ni pun akan ikut arahan tu.

ekceli kelakar la bile kite dpn cermin ni, ade mcm² gaya bleh buat. jgn nk tipu la klw korg bt muka slambe dog jer bile dpn cermin. sure korg bergaya² kn ? tp kind of interesting la bile tgk cermin ni..korg bleh tahu korg confiden ker x..

eh makin lame blog aku ni makin citer merepek² lak, n ayat makin terabur..haha sorry la yer..aku nye 'zone perkataan/ bahasa' ni x se advance 'zone image' aku. klw korg bleh tgk otak aku ni, sure korg bleh phm lg kot drpd repekan aku ni. dah²

good luck !

5 comments:

nienaryonie said...

urm....
beb,kurang faham r...
explain more ckit camne nak wat tuh..

bpboyz said...

explain yg mane tu beb ?

nienaryonie said...

camner nak wat teori yang kat cermin tu..heheheee...kurang nak fhm r..

bpboyz said...

ooo..senang je, amik cermin, tgk muka sendri then cakap dgn diri sendri.tetapkan syarat nk bt ape hari ni ker, pape la niat dihati tu.contoh lain, mcm tgh bermake up-make up tu, ckp la,eh cun gak aku ari ni kn.hah,nnt btul cun satu hari.hahaha..tiada jaminan diberi yer :p tp insyaAllah kot

nienaryonie said...

ohh..
tu jerk mksud tersiratnye..
anyway,thankz....