Monday, November 19, 2007

musim bunga !!! :p

AAaaaaaaAghhh!!pokemon betul la exam td.aku tau buat tp bleh 'blank' lak tetibe.geram giler !! hmmm..nk bt cmner kn, dh bende dah lepas..rase nk koyak² yer soklan exam tuh. huh !

hmm..memandangkan korang kate aku jiwang ek..meh aku tmbh²kan lagi..hahaha..amik lirik ni :p

Di angin lalu ku sampaikan kerinduan
Wajah mu ku terbayang
Bersama janjimu ku bawa dalam mimpi
Kubawa dalam mimpi

Malam sunyi rasa sepi
Ku duduk seorang diri
Terbayang wajahmu di awangan
Hidup ku di perantauan
Penuh dengan cubaan
Namun kau tetap jadi pujaan

Walau ku cuba untuk melupakan dikau
Namun ku tak terdaya
Kini ku selalu terkenangkan dirimu
Oh sayang oh sayang ku

aku suke part awal lagu tuh jer, yg part lepas² tuh x syuke lak.. ahakz..ntah la ek, printemps arrive plutot chez moi que j'ai prevu.hohoho.chais pas quoi dire. so layan jer la citer aku ni ek. arap² 'citer' ni thn lama² ;)

lalalalalala~~~ best sungguh musim bunga ni ;)

7 comments:

Anonymous said...

hahhh..tulaaa..
jiwang lelebeyy..
smpe peksa pun dah takleh jawab..
ape nak jdk nih??hehehehhee

Anonymous said...

huhuhu..mane ade 'mende' tuh penyebab x bleh jwb pekse..huhu..kene berguru dgn ko ni fara..ahakz! :p

joker said...

x tau la plak ko jiwang fadhil... muke nampak kool je :p

Anonymous said...

ha ha ha ha ha
tak sangke padilll
ish ish
ape nak jadi ngna ko ni
junior kat Tours..tulun ketuk sket abg senior sorang ni :p

chaque jour..chaque nuit
je regarde les étoiles..
mes étoiles..
qui brillent intensement..
qui eclairent infiniement..
qui ont fait que moi, je ne pense qu'à toi..
ma petite fleur

jiwang tak Padil?

"gelak guling2"

chuis contente pour toi, Padil =)

Anonymous said...

dgr citer kat tours org panggil ko dollah..betul ke? gile takle blah kalo betul

Anonymous said...

hahaha...telo,aku mmg x jiwang pon :p

semy,aku pun x sangka gak..tp tuh la,mende nk dtg kan..susah nk tolak..kah kah kah...lg pun rase best jer..hehehe..tuh lah jiwang gak tuh, bintang² kecil telah menjadi bintang hati :p

alaa..aku br nk low profile dgn name tuh...hehehe..sape bg tau ko tuh ek?

shinichi said...

aku suke ko nyer starting ade word pokemon..haha