Sunday, November 04, 2007

skolaaaa!!!

hai hai hai (buat gaya waving kt korang dan dgn intonasi ehem ehem sket)...(sure geli giler kan..ahakz :p) skrg ni ari ahad.ahad means time rehat.tp aku mcm x akan rehat jer,memandangkan esok ada exam,then ade presentation ari kames, then kene bt report plak.exam n presentation x pening sgt ekceli,cume yg pening tuh nk buat report la.nak buat report mcm mane kan,kalo dah xde bahan nk di report kan.mengong btul aku ni.haiihh..asyik menyesal x abes² jer.aaarghh..kan bagus aku bleh pilih ape subjek yg aku nak blaja.x yah pening pale nk buat report pasal entreprise ape ntah.kalo blaja elektronik jer trus x bleh ker ? mengong mengong mengong !!

ok,minggu lepas aku bersama bdk² sini n 3 org yg lain g la rochelle.sbb org² sane buat jamuan hari raya untuk 'belia' peringkat negara (konon²nye lah).so,bende² keramaian ni aku ske jer pergi.lagi pun tempat tuh dekat gak la dgn tours.so,berpergian (?) la ramai² kitorng ke sana.ekceli,mase ari sabtu tuh, ade 3 org 'tetamu' yg mengundang diri sendiri dtg tours ni.so,agak riuh gak la malam tuh (bilik aku lah) n (ahhh..mcm byk lak gosip mlm tuh).ok gak la bile dah ramai² ni.(tp bukan tiap² ari la)

so,sampai gare LR sane,kitorng dijemput tuan² rumah.then diorng bawak ke hotel.ok la diorng ni.hotel pun best gak.so,xde nk komen pape la kot.lps tuh,kitorng g mkn lunch kt kedai kebab.then jmp bdk² lain kt kedai kebab tuh.fuuhh..sure kayo pakcik kedai tuh.skali dtg 30 lebih gitu aku rase.pastuh pegi main bola.kire,best gak main bola time² sejuk ni.hah,cuaca time tuh plak cun,so best jer la aku rase ari tuh.

anyway ramai gak aku kenal org baru time tuh,lagi² junior.then bdk² yg dh lame aku x dgr citer pun muncul gak ari tuh.ala² jejak kasihan la plak.hmm..br aku tau yg mesia ade anta bakal² cekgu blajar kt france ni.aku igt bdk engineering n business jer mesia anta.cekgu pon ade gak rupenye (secara group).hmm..nih yg nk bt contact ni :p

mase raye lak (esoknye), makanan die best, cume time tuh perut aku x brape 'sehat' la pulak.aku mkn skali jer lak tuh.huhuhu.biasenye paling kurang 2 round makan, tp time tuh skali jer.haih..adakah ni tanda program diet aku berjaya? hahaha...pastuh mcm biase amik gmbr beramai².pastuh sape yg ahli² am-me-no pergi la meeting diorng.mase² gini la sesuai tarik ramai² junior.bagus gak ade 2 kumpulan ni,biar diorng compete sesame diorng,aku just amik kesempatan jer.mane yg x kene,aku sound la.hahaha.tp,website lg 1 tuh aku x bleh nk komen lak.sbb bkn ahli kate kan :p

so,ade gak la gmbr² cun dr bdk² ni.kalo nk tgk gmbr² tuh,pegi blog zarf ek.aku kat sini,nk upload gmbr pon mcm 'syusah' jer.lg pon,makin lame makin x berminat lak aku nk amik gmbr.menunggu org tangkap gmbr ade lah.haha.

hoho..star ac dh mule siot.ade sorg cun n sorg mamat agak 'pelik' gak la.ni aku terasa mcm nk beli tv jer ni.hehe.lg pun,mlm ari tu punye prime pon ok gak.ade rihanna n avril tuh.comel lak rihanna ni.mcm sesorang kt mesia lak.ahakz ! avril pon aku tgk mcm cute² jer.ishh...terasa susah gak bile xde tv nih ek?.huhu

hmm..kalo jadi,next cuti aku ke luar negara.itu kalo jadi la.dlm plan lg.arap² jadi la coz itu kire last cuti aku la kot.sbb lepas tuh aku ade stage.nak tau g mane?maybe pegi negara juara euro 04 (kot?) and negara no3 wc korea japan.ade sesape berminat? ;) kalo situ x jadi,maybe pegi negara kelab pujaan aku kot.

hhaa... aid amas udnir

opss..puasa nam x buat lg ni..huhuhu..rugi lak kalo x buat kan? 1 thn punye puasa tuh...hmm...

aja aja !! good luck to u all n to me ;)

5 comments:

Anonymous said...

fadhill..
aku tgk ko makin besarr je dlm blog zarf..ye ke ko diet???hehehe

Anonymous said...

padill oii

apas tak udnir ok ?

hak hak hak

Anonymous said...

iyer ker fara? aku pun rase gitu gak bile tgk pics tuh sume..aku rase angin kuat kot bt aku jd beso..hahaha..

hahaha..alamak ade org phm la pulak.. :p

Anonymous said...

saye pun paham ;)

Anonymous said...

alamak..ker sume org phm? tant mieux la tuk org tuh..haha :p