Saturday, November 08, 2008

weekend yg panjaaaaaaaaaangg

oh selepas pakcik obama memilih ketua staf rumah putih die tuh,hmm,maka kesimpulan sempit aku ni ckp,mcm perubahan ke arah yg lain jer nnt.sbb ketua rumh putih tuh seorg yahudi.then berdsr ape yg aku dgr,ketua staf umah putih ni lah paling berkuasa dlm menentukan sesuatu keputusan tuh.dan,die la org paling senang nk jmp presiden.

so,maknanye,us n israel makin 'kamceng' la.kot

hah,dh lame gak x citer pasal hidup aku ni :p meh kite citer,klw korng nk tau kelas aku skrg cume ade 8 org jer sekelas.dan ade 2 org french asli.seorg dr china,togo,comlobia,turki,senegal n mesia.so,sgt rase mcm international la gitu.

kelas aku bleh katekn agak ok la tuk aku.n prof² die pun agak sympa.dan aku tertibe terjatuh(...adoii..) kt sorg prof ni.hehe.cute ekceli cekgu pompuan ni.ade lesung pipit.aku ske time die ngajar.aku rase mcm aku betul² blaja.hahaha.xde la mcm kelas lain,yg mane dlm beberape minit kelas,aku pun 'hilang' skejap.ade tuh,sampai prof tuh g tgk dpn² muka aku ni.terkejut aku.berat betul mata memandang tau!

so,papepun,lyon ni.oleh sbb badar beso,maka tempat duduk public transport pun penuh.so,aku pun terpaksa la berdiri hampir² 30 mins setiap ari (klw xde seat) dan bergasak² dgn mcm² jenis manusia dan berjenis² bau²an.berjenis² ragam dan pelbagai 'halwa mata'.so,xde ape yg menarik pun. la vie continue.

cume yg best nye,bleh tgk org la.ntahlah,aku lebih suke tgk org dr ckp dgn org.aku ni x la sympa pun.org tegur or lepas perasaan kat aku sbb bus lambat,aku dok senyum jer.dah abes lain muka die.die igt aku giler kot.huhu

papepun ni la hidup aku kt sini.

ps: nk ker xnk beli ek?hmm..

No comments: