Monday, November 03, 2008

bon voyage...

sejak akhir² nih aku minat giler kat sorng artis

or lebih kepada a poet

dgr citer abg ni memecahkan rekod

rekod memeraih perhatian org² biase or public

klw ikutkan,puisi tuk org yg berpuisi jer

tp abg ni berjaya buat album dan org ramai suke

so agak istimewa gak la puisi abg ni rite?

itu sume aku tgk kat encek wiki la

die citer mcm tuh

tp bile aku dgr² balik puisi yg diiringi musik

aku 'terikat,terlekat dan terminat'

best

benar

sgt bermakna

so try la dgr yg kat bawah ni



kat mesia

yang aku tau mufti perlis tuh berpuisi ade album (klw x silap aku la)

tp (klw betul) aku x beli n dgr lagi pun

ekceli puisi sgt indah

x silap aku dulu

pakcik victor hugo amik konsep pantun tuk puisi die

tu ape yg aku baca la

tak sure betul ker tak

tp mmg puisi melayu kalau diamati betul²

sgt mendalam

org kate,makin tinggi bahasa seseorang

makin bijak org tuh

realitinye seni susun perkataan tuh penting gak

klw la kt mesia tuh ade abg mcm GCM ni...

dan klw la aku pandai arab..

No comments: