Sunday, February 07, 2010

bg can la..

aku tertnye², antara bg peluang kpd org baru dalam sesuatu bidang dengan mengekalkan orang yang pakar dalam sesuatu bidang tu, mana lagi untung untuk sesebuah negara/syarikat/persatuan/parti ?

aku pelik ekceli dgn manusia² ni. normal la tu kn ? so tu bkn masalah. cume aku tertnye² je, bile org dh expert tu dh bersedia membantu tetapi org expert tu diketepikan sbb nk bg peluang kt bdk baru, yg byk lg kene blajar, yg byk kerja dgn ape yg sepatutnye die belajar etc etc.

haih..for the sake of the people..eceh eceh..tlg la pk masak² bile bt keputusan ya awad !

oh aku prasan yg bahasa melayu ni adalah bahasa arab yg disalah sebut. dan aku prasan byk gak perkataan berasal dr bhasa arab. aku rase patut kekalkan jawi la dulu. huhu. sbb bile dari jawi ke rumi, otak korang bekerja lebih sket. ntah la, bg aku la kn

ok, aku mmg x puas hati kpd something ni. so read between the line. hehehe. skipping lak..oops, speaking :p

jom² bekerja !

No comments: