Thursday, October 11, 2007

yak yak yak !

wiiiii..smlm aku baru dpt kad raya yg pertama.dr akak grenoble.thanks semy.aku igt ko nk bt ape alamat yg ko mintak tuh.skali btul lak nk bg kad raya.merci beaucoup!aku bajet thn ni dpt sket jer kot kad raya,memandangkan aku tak 'paksa' mereka² anta kad raya.hehehe..

hah,smlm angkasawan pertama mesia dh tinggalkan bumi ini.(ops..baca dgn intonasi yg btul ek :p),kalo ikutkn sini,ptg smlm la.hmm..antara byk² cabaran yg org² mesia ni bt (mcm daki gunung everest ker,belayar pusing dunia seorg diri ker,renang selat inggeris ker,pusing dunia naik beskal ker,jelajah kutub ker) yg paling aku bangga,yg misi angkasawan ni la.sambil² jadi org 1st, ada gak la bende yg 'berfaedah' die buat kt angkasa sana nnt.kire ade sumbangan la gak nnt (aku x ckp yg lain² tuh xde sumbangan ek..tp ade ker?).lagi 1,ade beribu² org, die terpilih.respect la ! lagi,die tuh doktor lak tuh.lagi la..biasenye doktor2 ni kan yg jenis dok office/spital jer.xpon pk pasal duit ker ape ker kan (biasenye la..)so kire die ni jenis yg bleh dijadikan model la. 'mental' ok, fizikal pon ok.so, tuh yg aku kagum sket tuh.cayalah ! (tp aku lg kagum kalo org yg dipilih tu bkn dr tentera or polis,tuh lagi la best)

hmm..alang² nak raya ni, aku pun nk buat ucapan raya lah. (eh,gmbr aku masuk dlm salam perantauan kt utusan online, merci kpd cek dinie bt ayat skema :p) sempena hari raya tahun ni,aku dengan rasa merendah diri dan ikhlas meminta maaf kalau sepanjang aku kenal dgn korang aku ade bt korang terasa hati atau mengganggu perasan ker (ek?) ataupun menyampah ker.lagi² kalo blog ni mcm ade buat korang tak 'senang' ker atau ada taipan² yg salah ataupun aku bercerita bende entah pape ntah sampai membuangkan masa korang jer,maafkan la diriku yg tak sempurna ini.aku pun memaafkan korang dgn senang hatinya :)

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.'halal'kan segala 'makan'(kritikan) dan 'minum'(ejekan) yer :p

(tgh dgr lagu lambaran aidlifitri dr saleem n jamal..huhuhu..aaaa..jgn kenangkan malaya awad!!)

p/s : antara byk² lagu raya,dendang perantau gak yg paling aku suka.antara sedih (lirik) + gumbira (muzik...ala² pop yeh yeh gitu..hehe).dan lagu 'pulanglah' paling sedih skali.AAaaaaa..bertahan awad! bertahan!! igtkn lagu² raya ni xde effect untuk raya kali ni.skali... T_T

3 comments:

Anonymous said...

wah aha h aha
aku nye kad sampai dulu kee??
cayok2

Unknown said...

selamat hari raya fadil..
sori kakak yg nih takde kad nk bg kat kamu..
maaf zahir batin ye..saya selalu buli kamu sblm nih..tp bile kamu takde buhsanlerr plak idup saya kat sini..heh!
trima kasih atas segalanya..
semoga thn nih membawa lebih rahmat n kebahagiaan..InsyaAllah.. :)

bpboyz said...

haha..tuh la semy..1st tuh.. ;)

sama la dgn saya kak fara.moga2 tahun ni juga membawa rahmat dan kebahagiaan serta kesenangan hati dan harta yg lebih kepada kak fara eh :)

amiin