Thursday, April 03, 2008

huhuhu...

aku TERbace komen akak artis lelaki yg bg duduk atas riba tuh, hmm..die ckp,kite org mesia ni bermasalah sbb kite org timur ni x phm bla bla bla...kakak die ni slalu bg komen gitu bile tnye pasal aurat² ni.(err..x silap aku, dulu pun die ade ckp,org kt iran tuh lain dek,mane same dgn mesia ni-lebih kurang die ckp gitu la).satu soklan aku la,bile berjumpe dgn die, akak ni org barat ker timur ? ade gak akak suke adek die diraba dicium org lain.mak² org lak tuh! huh!

30/03 lepas,brite pasal bdk pompuan pandai maths.hmm...ape yg aku TERigt mase skola dulu, cekgu aku ckp, fitnah ade mcm jenis, salah satunye fitnah ilmu (aku dh lupe lak ape maksude die,klw sesiape tau,bg tau aku la yer).kesian die.huhuhu..

p/s : tgh bace2 briter pasal mesia, TERnmpk akak ni backing adek die, tuh aku interested tuh :p

p/s 2 : waa..aku br usha² porem smlm semy,hot giler eh..mcm² info ade..ni yg mcm sronok ni nk join.hehe.tp citer paling hot RA die tgi la.x tercapai akalku.huhu

5 comments:

Anonymous said...

padil
nak masuk RA tinggi
posting manyak2 :)

btw
ape nick ko
bisik la kat aku nihhh
hi hi hi hi

Anonymous said...

alaa mcm tuh ker?huhu..aku blom sign up lg la semy..nnt la..bile aku boring tahap gaban aku join k..nnt aku bg tau ko nick aku..hehe

Anonymous said...

Sape duduk atas riba sape ni..
Kakakaka! *gua memang tatau pape ni*
:))

Pitnah ilmu tu ilmu yang diputarbelitkan kot..
Huahuahua!
Sebab tulah kita digalakkan kalau nak menuntut ilmu mesti dengan orang yang mursyid, yang pakar..
Kalau tak halamak sesatlah ilmu yang kita dapat tu..
*sila reper dengan org yg lebih pakar*

Anonymous said...

hahaha..ntahla kak ati,die merelakan peminat duduk atas riba die..ooo..klw gitu x sesyuai la title fitnah sy letak tuh ek..huhu..mintak2 dijauhkn la..amiin

Anonymous said...

meh join aku ketuk org kat Current Issues!!
mua ha ha ha ha ha