Wednesday, October 29, 2008

dimana...

tahukah anda,syawal baru jer berlalu

tahukah anda,anda boleh tgk rumah sy di lyon ni dgn google map

mcm mana ? cari cours tolstoi 69100 then tekan streetview sbelah satelite view kot

tahukah anda,sy br gune lebih kurang 3GB jer memory itouch sy tapi dah 90 lebih gitu application sy install

tahukah anda,skrg kt lyon ni dh sejuk mcm sejuk kt grenoble dulu

tahukah anda,sy bosann!!!

tapi tahukah saye,esok ade TP yg kene buat prepare dulu.arrghh!!!

eh jap,tahukah anda,pakcik jebon 007 kuar ari jumaat ni

tahukah anda windows 7 akan gantikan windows vista 2010 nnt

jadi tak yah beli laptop dlm mase ni patutnye.aaarghhh

tahukah awak,saya rindu awak

dah tahukan anda, sy 'jiwe' sket

tahukah anda,ade umah terbuka hari raya kat tours (bkn deepavali ek :p)

dan sy tak dapat pergi sebab takde cuti

tahukah anda,eminem akan keluarkan album baru tahun ni

biografi pasal diri dia pun baru jer keluar cuma france ni lambat

aku rase macam nak beli jer

cakap pasal buku

tahukah anda,aku belum abes baca lagi buku di atas sajadah cinta

waaaa,lame buku tu terperap dekat dalam paper bag buku aku tu

hmm,tahukah anda juga,saya ni ada muka mcm orang mexico

t'as l'air trés mexicain kate lelaki dlm bas tuh

'he makes my day' kate org putih untuk hari tuh bg sy

hablo espangnol (bkn ejaan tepat) kate die lagi

aku dgr khabak sepanyol

hahaha...nasib baik aku dpt cover muka terperanjat aku

then tetibe die trus ckp sepanyol dgn aku

adakah suara aku (french aku) ni ade iras² org sepanyol

aku pun x tau,aku pun senyum then sumbat blk epal kt telinga

haihh...

dan ketahuilah cuaca sejuk ni buat sy mcm ni

huhuhu.

3 comments:

Anonymous said...

'jiwe' sikit ?? bkn byk kecik awad? hak3

akirasuri said...

Ahaks.. Vista tak laku.. :))

Oh! Jiwe? Ahaks.. Angau la rupanya budak ni.. :))

Anonymous said...

ceh bdk st etienne baik konon..ko pun ape kurangnye..melati ko sehat x? :p

a'a la kak ati vista x laku pun..eh mane ade angau la kak ati..saje usik2 jiwe ni sket :p