Thursday, February 19, 2009

uajihitamerah

ok, hari ni kite train kepala kite sket dgn bentuk² bulat yg serupa tapi x serupa warna dan x serupa saiz. ok..

kite mula kn dgn bulatan merah yg agak kecik sket. kateknla, bulatan merah ni wujud di mana mana.dan bulatan merah ni mesti ataupun perlu masuk dlm dua kumpulan ni iaitu bulatan hijau dan bulatan hitam.so, bile bulatan merah ni join kumpulan² tuh, die akan jadi mcm ni...

tp, klw ikutkan satistik la kan, kebarangkalian untuk bulatan merah masuk kumpulan hijau atau kumpulan hitam adalah tak sama. kemungkinan besar peratusan bulatan merah masuk kumpulan bulatan hijau adalah sgt sedikit berbanding kumpulan hitam.

jadi, wujud kebarangkalian baru lak, iaitu, kumpulan hijau gabung dgn kumpulan hitam yg aku namekn kumpulan ketiga. jadi, bulatan merah ni bolehlah masuk kumpulan ketiga ni. itu pun depend dgn betapa kuatnye pengaruh kumpulan hijau atau kumpulan hitam terhadap bulatan merah tuh. jadi la mcm ni...kalau pengaruh hitam kuat, bulatan merah akan ke arah kumpulan hitam la (illustrasi belah kiri anda) begitu juga dgn sebaliknye (alahai, skema betul bhs aku :p).

selagi pengaruh kumpulan hijau atau kumpulan hitam kuat terhadap bulatan merah selagi itu la die 'belong' kepada pengaruh kuat tuh.

akhirnye, ape yg dikira ialah, ape yg ade dlm bulatan merah tu? hitam ker? hijau ker? ataupun dlm bulatan merah tuh die jadi hitam dulu lepas tuh jadi hijau lak ? inila yg susah nk jawab ni.ish..
soalannye ialah, klw la k(it)orang ni bulatan merah tuh, k(it)orang nk masuk group mane ?

*hint* at last, bukan k(it)orang yg tentukan pun, k(it)orang just penuhkan bulatan merah tu dgn ape yg k(it)orang fikirkan patut kite isikan.hmm...

hah, entry ni baru ade makna rotikacang dgn gmbr yg disiarkan.so, penat²kan la ko berpk ek :p

ps : x semestinye ape korang nmpk tuh, ITU je. org dulu ckp, ade udang disebalik batu. org moden lak ckp, ade udang sebalik mee dan aku ckp ade mesej disebalik gmbr :p

ps 2 : korang jgn igt aku ni agen illuminati plak ek dgn gmbr yg ke 3 atau ke 4 tuh ek. anyway, adakah perlu kite kesah dgn ape yg kite nampak or simbol² yg kononnye 'secret message' (mcm dlm novel pakcik brown) ek?

7 comments:

Anonymous said...

secara jujurnya .. aku tak boleh concentrate dengan apa yang aku baca.. pening kepala aku .. dah la tu.. cukup² la ko 'torture' kepala otak ku ini.. =P

Anonymous said...

secara jujurnya .. aku tak boleh concentrate dengan apa yang aku baca.. pening kepala aku .. dah la tu.. cukup² la ko 'torture' kepala otak ku ini.. =P

Anonymous said...

aku paham apa yg ko maksudkan , dan aku paham kenapa org tak paham apa yg ko maksudkan ...

oleh yg demikian,

ko tukar je warna .. ataupun pakai segi empat tepat, ataupun pakai trapezium .

sebab yg aku tengok sekarang ni.. ko macam dah mabuk cinta dan mabuk 1er samedi du mois ... ko takleh decide nak go ala red indian atau nak go ala swedish ..

red indian rambut lurus hitam
swedish blond beralun

tapi aku galak kan ko explore korean
sebab korean makan sikit ..

kalau jebun ko makan sushi ..

tapi ko boleh juga tukar jadi beruang kutub dan beruang matahari .

bila ko compare camtu, ko kena pastikan sudut kedudukan mereka selamat untuk ikan ikan tadi dan juga diri kau sendiri ..

dalam kesibukan kita membuat bulatan, bulatan pandan makin sesak, bulatan pahang tak abislagi jem dia .. bulatan titiwangsa tak wujud lagi ..

bila bulatan tu jumpa beruang swedish, bulatan tu akan teringat kat red indian yg makan beruang ..beruang tu pulak akan teringat kat ko .. sebab ko cinta pertama da

macam tu juga laa .. ko paham apa yg ko nak paham ..ko cinta kat apa yg ko nak cinta ..

kalau ko tak paham apa yg aku tulis ni, ko paham laa pasal apa org tak paham apa yg ko tulis.. haha

Anonymous said...

haha..yay yay..otak aku lg complex dr ko roti kacang..haha :p

hahaha..ntah pape r saintis kreko..ekceli ni la masalah communication sy ni..org x phm ape sy explain..org2 tertentu jer bleh phm :p

Anonymous said...

kan aku cakap aku paham ...

ko je yg tak paham paham yg au paham

bpboyz said...

iyer sy paham cek saintis kreko paham, cumenye sy tak paham asal org lain susah nk paham.tak paham saye.ssh gak nk btkn org paham dgn ape yg kite phm ni ek.tak paham tak paham..

wénkt said...

urghhh