Wednesday, April 22, 2009

trip bunga

oh lame rasenye x mengupdate blog ni yer. seminggu lebih bercuti cuti musim bunga ni terasa nikmat n bahagia jer. ah rinduuuuu..hahaha

secara ringkasnye, percutian kali ni aku bercuti naik kapalterbang. sebelum ni trip naik kete, naik train, kali ni naik plane lak. nnt aku citer pasal bermalam di airport, tersesat di cologne, cuaca mendung di newcastle, barcelona yg hujan dan jugak kota london yg x best. tunggu la sampai entry tripo trip aku abes.

skrg ni aku tgh bercadang nk travel naik kapal plak. cruise seluruh dunia kot. mane tau kan. tgk la nnt klw ade rezeki. huhuhu.

ciaooo

3 comments:

Babaroga said...

dan jgn lupe masukkan aku yg jadi hero slmtkan korg2 yg tersesat di cologne tu. heh

shinichi said...

wah nk join gak nek cruise

bpboyz said...

oh,itu sudah mesti la kesten, tp lame lagi kot untuk revealkan ko hero tuh..huhu..episode tripo trip pon x abes lg :p

boleh boleh shinichi, kite usha2 dulu tuk april thn dpn ok ? hehe.winter aku rase x best kot naik kapal..summer lak, org blk mesia, so cuti april jer la ok kot.