Wednesday, April 29, 2009

nak lagi !!

oh oh, pagi tadi ntah macam mane, aku bleh termimpi lagu dari the killers lak. woww, biasenye org mimpi siap mcm tgk movie, aku lak mimpi just dgr suara jer. aku igt kan aku dgr ipod aku mase tido ker ape, skali check² xde pon earphone kat ipod aku tu. nak kate ipod tu ade speaker x gak. hmm..xkn music tu bleh masuk kepala aku dgn sentuhan jer kot. hohoho.

huhu..minggu dpn maybe aku dpt melayan house n prison break jer la kot memandangkan chuck n heroes dh tamat tuk season memasing. aaa..aku sgt² harap chuck bersambung season 3. bestla show ni. lawak gak la. syg betul klw die x sambung. heroes lak agak kureng la sejak season 2 tp aku layan gak sbb xde keje lain kate kn. sbb tuh la kot aku rase mcm nk bertanding..hahahaha

papepun, aku tgh berpk pk samada nk melayan citer 24 ker tak memandangkan org ckp 24 tuh lg best dr prison break. xpun melayan engineering tv.com. hahaha.

aaahhh..lagu the killers ni makin best la plak w/pun lirik die ntah pape tp ade gak la beberapa rangkap lirik die yg berguna tuk aku. ecehhh ! :p tp muzik die best. n penyanyi die pun sempoi jer. arituh interview dgn taratata pun mcm biase jer. aishh..

hah, alang² citer pasal lagu ni, aku citer sket la pasal makcik susan boyle ni. aritu mase aku stay kt newcastle ade la aku TERtgk britains got talent ni, x silap aku la, diorng ckp, makcik ni femes skejap jer. sbb lepas die nyanyi tuh ade la berape ratus ribu ntah tgk die punye nyanyian tuh. aku mase tuh, x tau pn yg BGT ni dh start. tgk², aikk dh episode 2 dah.

papepun makcik tu menyedarkan ramai org. ape ade pade rupe kn klw bakat ade ? klw xde bakat, rupe penting gak sometimes tu. x sure la kan thn ni acara nyanyian yg menang b.g.t mcm season 1 ari tuh.

opss..bulan ini bulan greve ! member aku ckp die dgr org ckp yg bulan ni diorng nk buat full month punye strike x mcm biase iaitu setiap ari khamis. aarghh !! mintak² la pintu hati prof aku sorg tu terbuka tuk bg result. huhuhu.

ps : xmen esok anyone ? dan jugak angel n demon next week ? crank 2 ker ? coco chanel yg ade akak kiut tuh ker ? safari ker yg mcm best jer ker ? ni list² yg aku igt jer la, blom tgk list movie tuk bulan ni lagi. ishh !!

No comments: