Thursday, June 25, 2009

yes kembali ;)

sebagaimana korang tahu, sekarang ni tengah sales kat france ni, so, aku pun tidak terkecuali la terlibat dalam aktivit yg makan masa lama dan memerlukan tahap konsentrasi yg kuat kalau nak TERselamat dalam sales ni la. klw boleh, concentrate sampai tak ingat makan ataupun buat2 tak dengar bunyi perut.

klw ikutkan sejarah aku kt france ni, aku jarang pergi sales ataupun terlibat sgt dgn sales, sbb byk brg aku beli pun bkn baju or seluar sgt pon. ape yg aku beli ialah perfume n aksesori komputer jer. so, kali ni agak unik sket, kali ni aku 'melayan' sales.

as a result ade la byk jeans aku beli setakat ni :p tapi aku ternampak lak jeans best, rase mcm nk beli jer! tp duit x memadai plak. tunggu la next week, duit masuk, ape la agak nye aku beli ek :p

setakat ni aku x jumpe baju yg aku rase best.so, sbb tu la xde sehelai pun aku beli. tp mane tau, esok² ni bile ade duit, ade la tu aku beli. then kasut, waaaa,kasut ni aku usha sebelum sales 100 lebih, skrg x silap aku 60 ker 50 gitu la. adoiii.. agak menarik la.

yg aku peliknye, aku ni minat kasut basketball jer, kasut² biase ni x minat lak. tp ade aku jumpe tu, mcm simple n murah n ade gak la jenama, so aku tgh bercadang² nk beli ker tak jer ni. then, aku tgk topi, full cap la, murah gak, hmm..tp yg aku ternampk tu design die mcm buatkan aku mcm pengiklan jenama diorng jer.so, x beli.tgk la nnt

oh, ari tu aku tgk citer indon : laskar pelangi. ok gak la. menarik. bahasa die pun macam bhs kay el (haha) so senang paham gak. bagusla tuk memotivasikan/munasabah diri. kisah pasal budak² miskin nak belajar. dgn sekolah die yg uzur, dengan pandangan org sekeliling yg x yakin etc etc.

hari selasa lepas lak, aku tgk citer blood : the last vampire. ape yg btkn aku tgk citer ni sbb ade kakak sassy girl !!! tp yg slacknye, dlm french. mengong la lyon xde VO tuk citer tu. so, bile die dubbing tu hilang la aura suara kakak tu.huhuhu.citer pasal vampire yg nk bunuh pembunuh bapak die yg juga merupakan vampire. ntah la ek, vampire ni pun ade yg baik n jahat gak ker? mcm dlm citer twilight tu. (jiwang die best plak twilight ni...hahahaha)

smlm lak ,aku g tgk transformers. sengaja aku pegi awal² lepas me-window shopping. dah la tiket 5.50 jer plus aku dpt tgk screen yg beso tanpa halangan kepala mat² saleh ni. dlm cinema tu ade kurang dr 20 org kot. tu yg aku ske tgk wayang pagi². x ramai org, kire wayang tu ana yg punye.sound die best giler, graphic die lak nmpk real.ade la 1 scene tu aku nmpk x real, yg lain tu bg aku, real betul la. sronok la tgk.

ok, itu saje update kali ni ;)

2 comments:

shinichi said...

aaaaaaaaaaaaaaaa chedol da tgk transformers:(

bpboyz said...

tgk tgk..best woo !