Tuesday, June 02, 2009

n week-n - weak

oh oh, wiken lepas aku g paris.berhujung minggu di kota paris.pagi tu, aku hampir2 ketinggalan train gara² makcik yg tunjuk arah yg salah voiture yg aku patut naik.hah ko, berlari hampir nk terjatuh aku dgn beg yg aku bwk tuh. nasib baik, xde pape.

so, sampai paris, ape lg,stay umah topek. siap² la aku n tuan umah pegi malam graduasi tuh. hmm..macam tahun lepas kat atas 'bot'. best la jugak. ramai bdk² dtg.hampir 130 gak kot org naik kapal tu. so mlm tu keje aku menjadi tukang amik video. mencapub la jugak.haha

aku klw bleh nk menyorok kt bumi france ni pun terpaksa menunjuk diri, iyerlakan, dh jadi public fiure (hahaha..x bleh blah!) so, aku 'shoot' ape yg boleh aku shoot la. aku ni pun beginner lg dlm mende ni. so, nnt klw aku smpt upload video memane mlm tu, aku upload la.

oh,esok arinye ade game futsal. so sape yg main tu, terpaksala mendaki bukit yg jauh tp oleh sbb semangat yg membara,kitorng pun sanggup dtg dari jauh. mcm biasela, team² bdk muda menang. team aku,hmmm...terasa mcm tua la plak, tak sampai 5 minit dh pancit giler dah.ishh..

then lepas tuh kitorng g makan.perghh..penat giler siot aku. dgn otot² yg terkejut berlari, menackle, merembat, berjalan, dan duduk ni lagi,adeii..rase mcm nk tido 24 jam jer. oh,lepas mkn tu, aku chow pegi tours lak.maybe buat kali terakhir kot sbb nk amik brg yg tertinggal.ishh..

papepun, wiken yg best la.beramai².dpt gak aku usha² bdk2 ni.okla, aku ade exam beso nex wik. ade exam yg coef 9. lepas je 3 exam, cutila aku.

aja² aku ! doakn sy k ;)

No comments: