Wednesday, September 20, 2006

envie un peu de lecture ?

noooooooooooooooo...xde kerje nak buat. ekceli ade, tp maleh. sbb ape? sebaaaaab, kan dah buat azam mase pose baru start study. so mase pose nnt la study :p

tuh la alasan balik best aku. x tau nape, bile ade mase senang x nak buat, bile takde (kekurangan) mase, time tuh la nk meneluh la,marah lah itu la ini lah.*sigh* tak paham aku dgn diri aku ni. nak² sabtu nnt tuh, maybe start pose (arap sgt² pose jatuh ari ahad). time tuh, maybe (ulangan : maybe) akak² yg baik² bijak² n comel² ni nak masak kot. (maybe jer, semy ko msk eh? aku g beli brg =p). maka, secara pasti ( x sure gak) aku start revise bende² minggu lepas minggu dpn kot. ntah lah tgk la nnt.


ok, kalau korang nak tau, kat grenoble bumi indah yg aku duduk ni, ade Championnat du monde de pétanque (world cup petanque la kirenye). aku dpt biter mase kat mesia ari tuh, ade team mesia yg participate, n aku dgr diorng sampai dekat gare (station kete api) kol 5pm. memandangkan aku dah abes kelas, so aku ringankan tulang nak pergi jemput diorng. skali tengok² dalam 30mins aku tunggu xde org mesia pun. last² ape lagi, aku beli air tauhu aka air soya kat asiatique (ni jer brgan mesia aku jmp kat sini selain microchip electronic lah). so, bile tgk air soya tuh, teringat kat abg² yg jual air tuh mase bln pose. aku jadi pelanggan tetap diorg tuh sampai diorng boleh bg free jer kalau nak. secara konklusinye, aku ni mmg x muak dgn bende same (untunglah sape jd isteri aku ker nnt kan? hahahaha) maka, secara tetibe (kalau mcm citer industan tuh sure kuar lagu nye, ahakz) aku pun rase rindu kat mesia time pose nih. tp x boleh !! kan dh buang rase tuh cek awad oi !! ok ok,rindu kejap jer.

untuk hilang rase rindu, ape lg, tido lah :p . bangun² terus masak pasta. sedap gak pasta yg aku buat nih. sampai rase nk abeskan satu packet pasta tuh terus jer. hah ! aku baru tgk sket² citer heart yg indon nye tuh. citer ni pun ekceli kwn aku soh tgk. kate die best sgt sampai ternangis² org yg tgk citer tuh. ceh, mcm la aku jiwang sgt nk tgk. tp oleh sbb connection sini terlalu la cepat, maka aku pun buangkan tenaga elektrik pc aku ni download. so, ape yg nk ckp sini, bile tgk sket² ni, soundtrack die best (mcm biaselah jiwang). so maybe weekend ni tgk kot, kalau xde pape yg menghalang.

so ape aktiviti esok ncik fadhil ? hmm..ape ek? kite g carrefour shopping brg dapur,usha² recepi² untuk bulan pose nih, usha oven², then usha perabot² ker, usha team mesia kat palais de sport ker (mane tau dpt tiket masuk free), then tido kot. hah, g amik gmbr tuk carte d'etudiant. tu jer la kot, blog ade pape cadangan ker?

buat kerje dgn rela hati lg bagus daripada paksaan -ntah pape ntah-

2 comments:

Irfan Hashim said...

eee...jiwang

bpboyz said...

eh? part mane yg jiwang tuh?