Tuesday, September 19, 2006

mase motivasikan diriku ini (ntah menjadi ker x)

salam korang² sume yg bace blog (paling best buang mase...hehehe) ni. yup,w/pun dh 2 minggu start kelas tp aku rase sgt la x bersemangat. sbb nye ====> baru balik dari mesia time tuh. biaselah aku ni jenis yg 'lambat' panas in study n kurang cepat menghilangkan perasaan kat family aku. so sbb tuh rase x semangat jer.

tp hari ni, dgn rasminye aku istiharkan aku bermotivasi skrg. hahaha. (ckp di mulut, taip di tgn tp ntah hati n badan ni ikut ker x, tak tau lah kan). bg diorng yg biase dgn aku ni, diorng tau la, tiap² kali ade hari² istimewa ker sure buat wish² n azam² baru, last² x ikut gak bende tuh. xper² yg penting ade azam. x buat xper kurang² ade niat nk buat kan? ntah pape ntah

so, ape yg memotivasikan aku ni, sure la pasal tahun dpn nnt tuh. nak masuk école. kalau boleh nk msk école sini lah.maleh r aku nk pindah² lagi. lgpun école tuh power gak. yg penting ade akak² tukang masak. hahaha. x lah aku kekurangan zat mknan nnt. :p

lg satu, ni la time aku nk tunjuk power kat bdk² france ni. maybe not in presentation or pape lah kan, tp in score mark nnt tuh, aku nk make sure la diorng ni kalah ternganga (poyo jer ayat). bkn ape, kekadang br aku perasan diorng ni x respect or x 'pandang' sgt étranger (foreigner) nih. so nnt bile aku score giler² sure la bdk pompuan kelas aku tuh dtg kat aku kot. hahaha (perasan sungguh !) memandangkan subjek tuk 2 minggu ni mcm senang jer nk igt so, bleh la aku cover mase bln pose nnt. buat mase ni sampai pose aku nk duduk buat pandai n tido secukup² nyeee :p

ntah nape ntah asyik letih jer nk study.balik² umah terus tido. tido lepas mkn lak tuh. mcm mane la x bertambah 'sehat' aku ni. nasib baik jap lg pose. then, malas giler nk g scolarité amik carte étudiant, nak buat titre de sejour lagi. malas malas malas !! ni yg kene rajin rajin rajin start minggu ni. kalau x, tak dpt la aku caf. that's mean susah r nk plan g mane² cuti bln depan. nooooooo !!! kene save gak duit ni !!

ish nape citer pasal tuh lak eh? x kesah lah. yg penting, aku update ni pon sbb nk bg tau aku dh beli ... baru. hahaha. sian ko ipan asyik tnye aku. bende ni la buat aku rase sedikit menyesal mule² tuh, tp bile dh dpt.perh!! x terkate puas ati la gak. mule² nk amik brg tuh, aku igt dpt la g kaunter akak cun tuh,berbaloi gak aku beratur panjang. tp last dpt pakcik tua lak, buat sakit hati kene beratur tmpt baru lak. cis..

so ni la bendenye, teknologi baru dari sony. tp aku rase harga die berbaloi dgn fonction² die ikut mase skrg lah. so last² bile dpt kat tgn bende ni, x rase membazir pun ekceli :p



bende ni buat aku bazir mase 30/40mins gitu beratur jer. cis.
tgk tuh bleh taruk love lg.bkn gune software pape tp gune fonction dlm cam nih.
ntah nape aku amik gmbr carpet aku nih :p
lagi fonction² die. rase mcm bdk² lak. tp utk couple² tuh sesuai kot cam ni, sbb bleh tmbh love² lg :p
suke aku gmb nih. x tau nape

ok, c'est tout tuk promote cam nih. yg sure lepas ni aku mmg amik gmbr jer la keje. oleh sbb nk motivate kan aku ni, aku letak lagu muse nih. best lak lirik die. group rock gini la dh hilang kat mesia. dulu time² xpdc n search n wing dulu ade lah gak lagu² rock yg motivate, tp skrg rock melayu byk jiwang karat n lirik mmg bdk tadika bleh buat jer. indon pun same (tp musik diorng best bleh buat tido..haha). ok ciao !

*nape speaker aku buat hal..x dpt nk buat org sbelah marah :p


2 comments:

Irfan Hashim said...

hohoho...tu diaaa !!! aku da nampak "benda" tuu !!! ahahaha.....

bpboyz said...

amacam cun x awek aku ? :p