Tuesday, September 18, 2007

hmm...

aku rasekn aku tau sebab ape aku dapat kt tours ni. maybe sbb aku ade kutuk² bandar ni time raya cina raye tuh kot. huhuhu. tgk la tahun dpn mcm mane lak. ntah² g paris kot. sbb byk kali gak aku kutuk bandar tuh.

ok, aku dah upload lagu² yg aku 'giler' time waktu² aku terakhir kt mesia. so, enjoy la w/pun sedikit mendayu :p

oh yer..aku mgkn dpt tenet kt bilik aku tuh, tp ntah la x sure gak. kekadang ni org² ni suka bg harapan. kang terlalu mengharap kang x bleh gak. so, papepun, aku rase tahun ni adalah tahun 'berehat' dan tahun aku 'kekurangan' info di dunia ni. huhuhu. tetibe rase tenet ni la medium saluran ilmu² untuk aku. huhuhuk :( so, lepas ni, kene amal kan: practice and concentraion, more practice and more concentration <= ayat dr sorng terkenal sape ntah. aku dah lupe :p

so, enjoy² la korang ek :)

2 comments:

Anonymous said...

ooo..xde tenet ag..patut jarang on9..

Anonymous said...

tuh la..x bleh nk bt ape dah..huhu