Thursday, September 06, 2007

kuek kuek kuek kuek ~~

aaaaaaaaaaa!!korang sehat ? aku sehat n lapo skrg ni. huhuhu. aku dah sampai tours tempat baru yg berwarna biru..hehe.. tp yg x bestnye aku x bleh connect tenet dlm bilik !!! huhuhu..sadis sugguh keadaan gitu. tp papepon aku akan try carik jalan dapatkan connection la. takde internet ni bagai layang² terputus tali la pulak ! ahahaha !!

oh yer, skrg dlm keadaan bilik yg kecik dan sunyi, aku baca hikayat abdullah. huhu. err..ape point aku bg tau korang ek? ntah la :p

*perhatian : penggunaan kata² kat atas tuh adalah untuk sesedap rasa jer :(

rindu sama malaya !!!!!!

4 comments:

Asma' said...

willkomen backkk

akirasuri said...

Salam budak masyem!

oh!
sehat ke budak?
he he he..
cepat-cepat pasang tenet!
;)

Anonymous said...

salam.
weh ko sambung kat mane lak?
bia btol kat tours..
best la ramai bdk msia,

bpboyz said...

salam..

tenkiu² asma'..

sy sehat je, kak ati lak? makin sehat ker? :p

btul la tours, w/pon terpencil. huhuhu. mmg best pun, bleh aku buat modal insan tuk buka puasa n raya nnt. hahaha