Wednesday, September 12, 2007

selamat berpuasa

salam. di kesempatan berinternet tak sampai beberapa minit ni, aku nak mengucapkan selamat berpuasa di bulan Ramadhan kepada semua pembaca blog ini. w/pun blog ni tak diupdate seperti dulu, tapi aku akan make sure yg aku akan dptkn gak connection internet ni. terasa mcm katak bawah tempurung jer bile takde internet ni. sadis sungguh !!

so, x dpt la aku nk tgk ragam² org bandar tours bumi biru ni. huhuhu. dah la aku jauh dari centre ville. terasa mcm dok dipendalaman la pulak. aaaa...kalau kat mesia dulu, aku tak kesah sgt xde internet sbb ade makanan sedap :p tapi bile kat france tak dpt internet ni, terasa mcm brade di planet lain. segala info² di dunia ni aku x tau. huhuhu.

papelah..so, sesiape yg bermurah hati nk bg kad raya tuh, mintak² la alamat aku eh. hehe. bukan ape, dah tiga tahun aku asyik 'mempublicitikan' alamat² aku sebelum ni, terasa mcm.. ntah..memaksa lak. hahaha (dah paksa orang anta kad raya baru nk sedar :p) dah la aku tak reply balik kat pemberi kad raya tuh. huhuhu. papepun, kalo stok kad raya kt sini (kat france ni) ade lagi, aku anta la kat korang la eh. so, nnt aku mintak alamat korang.

okla, sampai sini je la aku "meluahkan perasaan" :p lain kali kalo ade masa lagi, aku update la lagi. hah, punya la cepodet internet library ni, aku x bleh nk upload lagu n tukar lagu kt playlist skrg ni. so,terpaksa la korang dgr lagu² 'mendayu' tuh ek :p

okla..err..france puasa esok kalo nk tau. daaa~~

No comments: