Saturday, December 15, 2007

cejukkkk!!

waaaaa...terasa sgt² boring !!! aihhh..cobaan..

hah,aku baru tau yg dunia baru 3 dh kuar.aku x layan sgt ekceli.just nk mengisi masa lapang katekan,so aku tgk jer la :p tp mcm dh x sronok jer.huhu.TERigt mase lampau (ceh mcm lame giler jer :p) tgk citer tuh dgn kak aida sambil merasa masakan kak aida (bape kali jer pun kan? :p) tp ok la. sbb dpt gak la berguru kejap dgn kak aida.hehe. then xde la aku melayan citer ni sesorang. die kene tgk at least 2 org baru sronok sket kot. tuhla,citer mlayu ni kene layan ramai baru syok. even citer tuh agak 'mengong' skali pun.tp sbb dh tgk reramai, sronok jer la nk kutuk².kalo tgk sorang², kutuk sorg², org nnt igt aku giler lak.

bref, aku hampir dpt selesaikan prob programming aku. tp yg sakit hatinye, xdpt nk capai objektif utama die la.rase mcm nak hentak² jer skrin pc tuh.xper²,kalo jd prog aku ni, sure la aku bleh buat sistem wireless sendri.hahaha (brangan jer lebih ni :p)

err..smlm aku rase sronok giler pasal teknologi telefon ni.x sangka dpt lak tuh aku melihat.tp sronok la.cume mahal jer.bagus btul teknologi ni kan?membuatkan kite rase dekat jer.

dah²...meh kite ubah topik lain lak.aku terasa sedih lak bile dpt tau yg plakon lelaki kegemaran aku blakon jd lembut. seriously la, org mesia skrg ni mcm ke arah keruntuhan moral.hohoho.xdela, skrg watak² tuh mcm jd watak penting lak.mesti ade kt sume filem or drama.itu aku rasela, sbb aku tgk bape ketul citer mlayu pon.pelik gak ek org² ni.bile ade pompuan botakkan rambut die 'hentam' tp bile org laki 'jadi' pompuan die x 'hentam' lak.aku bkn nk backing sape btul sape salah,cume aku rase x adil lak bile time bab² menghukum or menyalahkan org ni.mcm pilih kasih jer nk 'hentam' org.papelah kan,tp yg penting, watak² gitu mmg x patut ade pun dlm citer² melayu yg mane diorng namakan diri diorng islam.sbb,bile kite dh biase tgk org gitu,secara x langsung kite mcm menggalakkan org² yg lembut ni jd lembut padahal dlm hati org² lembut ni diorng nk jd laki sejati.ntah la kan...eh aku bkn x suke org² lembut ni or menyalahkan diorng, tp aku sedih bile org yg laki betul² mengejek² diorng. sbb aku tau gak la diorng punye cabaran hidup lg besar dr laki² normal.err...xde tetibe xde kaitan pun arguments aku ni :p

papepon,kite mesti stop menggalakkan org² lembut ni trus dgn kelembutan yg boleh merosakan tuh.

p/s: dlm 'kegawatan' moral manusia skrg ni, nasib baik aku dh jumpa 1 dah.hehehe.so,berhati² lah memilih 'partner' sbb laki pun dah mcm pompuan n pompuan pun mcm laki dah zmn skrg ni !

2 comments:

Irfan Hashim said...

amboi amboi cik awad kt nii ... da ade "seseorng" ke?? sape laaa p'puan yg berjaya menawan hati cik awad ni ek?? xnk kenalkan kat kwn2 ko di sini ke ?? hahaha

Anonymous said...

hahaha..mengong jer ayat tuh.. :p