Monday, December 03, 2007

kado noel :p

err..hati korng tergerak ker nak bace blog ni ari nih? :p layan jer la ape aku nk citer ni ek

hmm..ekceli aku ade terima 'kado' or hadiah surprise tau last week.sebab tuh tetibe rase mengong tuh.haha.x pernah lak aku rase mengong trima kado sbelum ni.terharu ade la.tp ni kado surprise katekn.huhu.

papepon,kado tuh aku x dpt nak trima lak.huhu.tpkan, dpt ker tak, xde la buat aku rase sedih pon.cuma rase 'dommage' jer lah.anyway, trip hujung bulan ni jadi ! so,lets countdown to this vacances !!

err..minggu lepas aku mcm bz jer.ntah la.padahal x buat pape pon.ker aku saje je nk buat rase bz ek? :p oh yer,baru aku tau nape aku ni agak kemengongan sket sejak akhir² ni kat france.aku raselah sbb kelogikan akal aku ni makin x tajam kot.huhu.byk jer prob (kalo la mende tuh boleh dikatekan problem :p) aku selesaikn ikut emosi jer.ceh,poyo jer ayat. ntah la.aku rase la logik aku dh hilang.buktinye, bile aku pk secara logik tuk selesaikan masalah, aku rase cool jer.contoh, mcm skrg ni aku ade report ekceli nk kene anta esok (waaah!!!!) tp,bile aku gune kelogikan ni,aku x rase papepon.hahaha.sbb aku dh susun dh mende nk tulis nnt.hoho.tp bile gune emosi, terasa mcm batu sepuluh tan hempap badan aku ni.dats y la kelogikan akal sgt penting dr emosi.hehe. tetibe aku rase nak jadi mcm rachel dlm novel deception point tuh lak (yg version laki punye la :p)

so,nk tajamkn kelogikan akal ni,aku pun buat maths f4 n f5 la mase² lapang.ntah la,aku rase maths spm tuh bagus kot tuk melajukan otak aku ni.j'ai l'impression mcm tuh la.iyerla drpd buat sudoku or main game jer kan.papepun,aku try jer la methode ni.aku ni kan ske men-eksperimen diri sendri.keh keh keh.

oklah, tuh jer la kot citer aku tuk ari ni.ciao bella !

aku ade soklan ni, sesiape ade jawapan tuh or pernah ade experience buat soklan ni bg la aku jawapan die eh.ni soklan die : adakah rindu berkadar langsung dgn masa ? kalo yer,berbaloi la aku x trima kado tuh.hehe ;)

7 comments:

akirasuri said...

memang sah padil tengah angau :))

la la la la!~

psstt: sehat dek?
lama tak cet dengan kamu :)
jaga diri baek-baek..
kirim salam Assalammualaikum dekat ehem ehem kamu ek :p

akirasuri said...

ahaks!
lagu-lagu kau memang menampakkan keangauan dan kejiwangan kau yang berada pada tahap teratas :))

jaga cinta baek-baek ek ;)

Anonymous said...

opinion:

aku rase lebeh kepada kadar exp kot :p

Anonymous said...

but the question is:
adekah sanggup nak tanggung?takut explode jaa..hehehe
siriess..if nak terima kado tuh,jgn segan²..dah rezeki =)

Anonymous said...

klu tak larat tanggung..
prends une ln de la fonction exp..nanti maybe dpt une cte..klu sket..t'auras peut ĂȘtre une belle droite :p

cik padil paham kee
hi hi hi hi

Anonymous said...

*klu fonc exp ko complicated sket*

Anonymous said...

hahaha..angau ker gini ek? :p sy sihat jer, kak ati? eh,tuh la rindu lak nk cet dgn akak..huhu..err..cinta pun sy x tau ape tuh..camner nk jaga ek? kak ati tlg ajarkn bleh? :p

semy, exp negatif ker positif?kalo negatif..huhuu..jgn risau sy paham ape kamu punye fonction tuh ;) aku rasekn aku punye cas ni, fonc exp dgn 'tho' beso kot..haha

nk explode apenye fara? aku dpt kado dr akak senior gak nnt..ahakz..lgpun kado lain dr sana dh sampai gak, so x explode kot,so jgn risau la nnt time cuti ek..keh keh keh :p