Thursday, December 06, 2007

sedihnyee

hallu !! mula² aku nk ucapkan happy birthday kt adek ke2 aku.happy birthday !! w/pon die x bace blog ni, aku taip jerla kt sini, sbg tanda ingatan aku kat die.x silap aku die dah abes paper spm kot.all the best la untuk die.

hmm..isnin lepas, aku rase sedih,terasa n huwaaaa..x percaye jer. isnin lepas prof aku baru jer meninggal dunia.mcm x percaye jer.sbb last week die mcm sehat² jer.even x sihat sgt pon tp nmpk la muka die gumbira.tp sbelum tuh die pernah gak la sakit² sampai bape minggu ntah.tp tuh yg buat aku rase sedih lak.1st time aku rase,cekgu yg ajar aku meninggal.ade la sket terasa kehilangan die tuh.sbb,aku perhatikan la,prof² kt tours ni lebih mcm nak mengajar org.kot.x mcm kt grenoble dulu,prof² aku ade yg mmg bersungguh² soh kite phm mende tuh, ade lak,certains tuh, yg skemak la biasenye, just dtg bg nota or bt latihan then 'biarkan' jer.maksud aku cara die menjawab soklan yg ditanye student tuh.mcm prof kt sini,adelah nampk kesungguhan diorng memahamkan student w/pun ade gak aku terdengar diorng 'ngumpat' kt blakang,cepodet btul. tp kt grenoble,hmm..explain mcm nk xnk jer. errr..ni aku bandingkan dgn prof iut aku lah ek bkn sume prof tau. sbb tuh, kekadang tuh, aku rase : ooooo,mende tuh untuk buat ni rupenye. hahaha.baru sekarang aku tau byk mende pasal elektronik nih.ish ish ish

oh, btul ker org tgh berchentas ni die jd lebih penyayang dan lebih baik? haha.xdela, minggu ni gak, biasenye lepas kitorng mkn (aku n juniors la :p) (oh,diorng makin hebat jer masak, aku jer x improve²..haha..iyerla,mane² aku g ade jer org nak masak sedap, so aku jadi 'pemakan' yg setia la.. :p) sambil² nk rehatkn perut aku ni, aku pun main la bola pes 2008 kt bilik bdk² ni.sambil² main tuh aku dgr la ceramah al kuliyah kt bilik bdk² ni.hahaha.mane diorng dpt ceramah² tuh pun aku x sure. so,tgh sdp² main tuh terkeluar la ceramah pasal cinta remaja.hohoho..1 point die,byk kebaikan die gak rupenye bile berchentas ni. so,rasenye baik ker 'mende' tuh dtg awal ek?iyerlakan,kalo dah awal² org jd baik,generasi akan dtg sure akan tiru kan,then makin baik la warga mesia.tu pndgn aku jer la.hahaha.soo,lets love each other !! :p (err..jgn jadi komunis chentas la, menyamaratakan love tu kt sume org. x syok gak kalo gitu :p)

dah² mengarut jer lebih.hah, ari ni patutnye 'greve' or piket besar²an kt tours ni.sbb smlm ade la org promote greve kt Univ aku tuh.aku pun dgn angan² yg tinggi membayangkan esok sume pintu² kt iut or kt univ ni diblok.last², xde pon blocage tuh.huhuhu.sungguh xde prasaan student tours ni! so,hancurla harapanku untuk melihat greve kt tours ni.huhu

oh yer,aku igt nk g lyon weekend ni sbb ade festival cahaya ape ntah tp mcm x jd jer coz tiket mahal giler². dulu g blk bleh la dpt 50e, skrg ni dlm 80e. ces..hancur harapan aku nk beli handphone free mcm org tuh kt lyon.huhu.

hmm....xde papelah :p

p/s: rupenye byk gak la koleksi lagu bintang aku ni.hmm..nnt kalo ade mase aku try upload lagu bintang yg best ek.kalo x bosan dgr lagu² kt playlist tuh ckp la.ade beribu² lagu lg aku x upload ni.haha

4 comments:

Anonymous said...

oit.. bila aku dengar2 balik sumer lagu yang aku amik dr comp tu... terdetik plak kat hatiku, 'leh tahan jiwang budak awad' ni..pastu aku pon baca blog ko..
Sah! ko memang sedang berjiwang.. hahahah.. tapi x kisah r
"byk kebaikan die gak rupenye bile berchentas ni"
hohoho..
"sape la agaknya orang bertuah tu ek? hahahahah .
Jgn mare cek awad..

joker said...

huhuhu..
aku setuju.. ko nampak jiwang skang.
topik centa je skarang..
nway nak greve ye? dtg paris la..
menyumpah2 ngan greve :p

wénkt said...

sblm aku lupa birthday ko akhirbulan ni, baik aku wish terus

happy bday

Anonymous said...

ceh bdkjb..aku rase ko pun tgh jiwang gak kot, sbb tuh bleh terdetik hati ko bile dgr lagu2 aku tuh. biasenye org yg x jiwang ni, dgr biase jer.. ko lak bleh 'tersentuh' tuh..so,aku rase ko pun same gak !! hahaha..sape eh org tuh? xnk bg tau aku ker? :p

alaa telo, saje melayan prasaan sket. lg pon xde bhn nk cite,sbb tuh TERkeluar tuh topik tuh :p

igt gak ko kat aku ek wenk, merci2. kalo baik hati, bg la tiket blk mesia free kt aku ek :p