Thursday, May 28, 2009

bravo barça !

hah, mcm sume org tau, barça menang. bersorak sorai la mereka yg menyokong barça. sedih la mereka yg menyokong man utd.

tp yg aku agak peliks sket.. 'eh..happy lak die barça menang' padahal penyokong chelsea xpun para penyokong kelab lain. inila org² yg gembira dgn kekalahan org lain padahal team sendiri x masuk final nk berlagak team sendiri menang. hahaha. (hot nampak :p)

mula2 tuh aku nmpk man utd ni pakai baju putih, aku dh rase mcm x bleh menang dh. sbb ntah la ek, aku rasekan aura die xde dgn baju putih. mcm argentina gak, bile die pakai baju biru lengkap, rase mcm, alaaa,tanda2 nk kalah ni.

so, mase mula2 tuh, best giler tgk man utd serang. tp ntah mcm mane, lepas gol eto' tuh, team man utd agak berlainan sket. jadi lagi emo sket n gelabah sket. nak² anderson tu, huh ! asal ferguson bg die masuk ? ishh

then ntah macam mane pakcik alex ni tenang giler semcm jer. mmg sah² la rase nk kalah tuh. papepun, ferdinand main bagus gak la menghalang striker² barça. park tuh klw die tinggi sket, maybe die bleh gol kan kot.hehe. rooney lak, aku nmpk mcm berat jer.ronaldo tu bile dh emo ssh la.klw la die x overconfident sgt, sure man utd bleh menang kot.

papepun barça main lawa. serious aku suke style diorng main. teratur jer.aku mula jatuh hati kat barça mase aku g barça n tgk die lwn lyon n bayern. perghh...best tgk ! tp,aku ttp ManUcian ! merah kalerku. hehe

match kali ni xbuatkn aku rase sedih sgt² la. sbb jersi die putih.haha.serious la, klw aku tgk team yg aku sokong tuh mcm lain dari kebiasaan, mmg petanda nk kalah la tuh. papepun, smlm kitorng kenduri !

haha mkn byk giler. ayam masak kicap,ikan sweet sour, sup sayur n mousse choc n ade kek choc ni. padahal mkn tuk 3 org jer.hahaha. oh oh ,sume tu aku x masak.so aku puas la :p

nnt² ade la TERupload gak gmbr2 kitorng mlm tu kt fb nnt.

ps : glory glory man utd !

2 comments:

shinichi said...

saya sayang anda che'dol!:P

bpboyz said...

uitt..ape yg buatkan ko tersentuh yer? sy juge begitu