Thursday, November 09, 2006

L.o.V.e

ari ni aku ade pekse. dengan yakinnye aku dah sedia nk jawab. tp oleh sbb bingung n rush sgt carik dewan exam, make aku pun jadi nervous. shoot laa ! 1st time eva nervous mase exam (mcm pernah dgr ayat ni).maka, xde la ritual² yg aku slalu bt mcm mase exam kat MESIA.

tgk soklan jer, perghh..blank siot. serious x tau n tgn pun xnk gerak menulis. parah betul. mcm x bergune lak kertas yg aku bawak untuk 'tiru care halal'. hmm..last² entah mcm mane, (lepas tgk awek kelas aku tuh kot), boleh gak aku jawab. hahaha..ntah pape. last² ade sorg awek cun lg, die dtg lmbt, then dok dpn aku lak tuh. soh, aku pun buat² la buat, tunjuk macho la konon.

aku tunggu bape minit jap, x dpt jawab gak ni ! hampes ! last²,ntah mcm mane, aku TERnmpk lak kertas awek dpn tuh. kebetulan prof fizik tuh kat meja die, die pun ckp c bien. so, ape lg, dah awek tuh open gitu jer kertas die, aku pun TERtiru lah. hehe.

selepas tuh, dpt la aku jwb dgn tenangnye, w/pun ade soklan aku x jwb, tp mase blk td aku tgk correction die, mcm boleh aku dpt lebih. hmm..doa jer la byk². n ari ni, 1st time aku rase meluat, menyampah n geram kat sorg bdk pompuan kelas aku tuh. die ni kire ahli study group aku gak la (yg aku blom pernah nk study lg dgn group nih). punyela poyo die kate die bleh dpt 20/20. oklah, die puas ati kan dgn kerje die, tp cara berlagak die tuh bt aku rase mcm kat atas tuh lah. ni petanda baik nih, sbb sekali aku tgk bdk poyo ni (x kire sape), makin bertmbh la niat aku nk 'jatuh' kan die.

ni baru persaingan baik ni. klu 1st year dulu, bdk tuh genius giler tp x poyo, so aku tak rase pape pun. ni,skrg,bile dh jmp bdk pandai poyo,huh, abeslaa ko... insyaAllah. then kertas auto lak. ni la 1st time (encore?), punye la jahat syaitan ni, die soh aku benti menjawab. dah down giler. tp nasib baik dlm bdn ni soh buat lg. mmg time tuh aku dah amik nafas 'teakhir' jer dlm dewan tuh. tp ade something soh aku stay,semak n buat balik. last²,ngam² time mase tamat tuh, dpt gak aku jwb 1 soklan ni. betul ker salah ker aku dh x kesah dah, yg penting aku puas dpt cari jwpn die.

[iklan : tf1 tunjuk pasal kelebihan org² kidal, ni yg bt aku motivĂ© blk nih :) ]
mcm biase, nk meneutralkan perasaan ni, aku pun tido. best². bgn² jer, segar terus :) :) :) tp yg sure, masalah aku sejak aku dtg france : malas. mcm mak aku ckp la. mcm mane eh, kite tau kekurangan kite ni, tp x nak gak baiki² ? pelik laa..asyik tangguh jer nk berubahkan. okla, aku isytiharkan yg ari ni aku akan rajin sampai bile²,insyaAllah . so, akak² sekalian, jadikan la adik terchenta korg ni rajin eh. seriousla, klu x start skrg, smpai bile² xkn start punye. mari la beramai² merajinkan fadhil kite ni :p

oklah, dgrkan la lagu ni. dulu group ni underground, tp sejak die feat dgn oag, ade gak la org kenal. klu nk tau, muzik jenis happening ni namenye ska. hehehe. ska french lg best rasenye. mmg memeriahkan suasane. yg penting lirik tuh :p

sronoknye ade akak kan?

21 comments:

Irfan Hashim said...

aku pun malas gak ni padel..tapi kat sini aku xde akak2 mcm kat grenoble tu nak...

Unknown said...

ehh adikkk..tolong rajenkan akak dulu bleh takk???hehehe

Unknown said...

btw, adik nih in L.o.V.e dgn sape ehh?

bpboyz said...

alaa ipan ko ade adek2 baru kat sane..ok aper..jd la abg penyayang..hahaha

in L.o.V.e dgn puteri..hehehe..w/pun die dh kawen..kiut laa.. :">

Semy a.K.a Amalina said...

hu hu hu..btol tu fara..kne rajinkn akak2 yg terchenta dulu kan?

btw..klu nak join me kat library bole je..klu nak join bet pon bole..sape tak dtg belanje me aiskemm haagen dazs..si hakim tu..ntah berape puluh ribu boule aiskrim dia hutangg..makcik kayo! ha ha ha

Anonymous said...

Aku bukak blog nie utk mancari sumber inspirasi utk studi.hehehe...Brsmgt balik aku lepas tgk karenah korg

bpboyz said...

ade sumber inspirasi ker dlm blog aku nih? hahaha..buang mase aje ade lah kot mus :p ... tp klu ade bagus la :)

lorr,adek yg rajinkan akak2 ? hmm..tp akak2 kene msk utk adek ni la yer? keh keh keh

Anonymous said...

Bacer criter2 lawak korg cukup utk ingatkan aku study.hehehe...

bpboyz said...

haha..study study mus..ni citer2 mase boring lps penat study...hahaha ( mcm la study sgt aku nih )

Anonymous said...

ooo ni 1st time bagi comment ni...
ermm LOVE dgn cape nih!!!hee hee hee
tak pe wak sumber inspirasi..hee hee hee at least leh jawab soalan...

p/s:nak cari sumber inspirasi gak laa!!!

bpboyz said...

hahaha..ish iyer ker kak aida? tgk kwn2 sy jd giler jer bile igt awek2 die..hahaha..

p/s: nnt bile kak aida dh balik utm, jgn lupe la eh carik bdk2 comel kat utm, blehla sy bt pilihan..hahaha

Anonymous said...

Fadhil,jgn luper kat yg antar kad Rayer kat kau tu...hehehehe

bpboyz said...

ish..x akan lupekan diorng kot..

Anonymous said...

haa ha aha
erm leh jee
nanti prepare gambar fadhil besa2
kak aida leh gantung depan ofis akak...
**..FADHIL STILL AVAILABLE..**

bpboyz said...

hahaha...smbg lg..available kepada mereka yg kiut shj. lalala~~~

Anonymous said...

Alala Fadhil,gatal sgt nak ngorat awek,meh sini aku perturunkan ilmu aku...hahahaha

bpboyz said...

mane ade gatal..timba ilmu ni dr akak2 sini..a'ah kan, ko sure lg power..nnt la aku bertape kat toulouse.. :p

Anonymous said...

Fuuyooo...akak2 saner turun ilmu aper nie...nampak menarik je..hehehe

bpboyz said...

adelah..biarlah rahsia..haha

Anonymous said...

Jgn Tamak n kedekuT... ilmu mesti dikongsi..hehehe

bpboyz said...

ish,ade certains ilmu jer bleh kongsi..yg ni mmg khas tuk adek terchenta diorng..hahaha