Sunday, November 05, 2006

ralat

bile aku bace blk...hmm..byk btul kesilapan ejaan. ni sbb ketidakkepekaan aku la nih :p

+bandar venise tuh VENEZIA tau bukan valenzia .
+jamuan hari raye kitorng = 28/10/2006 tour d'italie 29/10/2006. klu ade salah lg, ckp lg k ;)
+ lupe lak nk letak name pak jala terulung kat france ni, sian die kecik ati. bace la skalik blog die ni, cek kimi si penjala.
klu ade salah lg or tertinggal blog berkaitan ker, ckp lg k ;)

kesilapan buat seseorg tuh hebat -ntah pape ntah- hahaha

8 comments:

penglipurlapar said...

diulang lagi, nk gmbr best n citer best pergi kat sini : fara (recommanded) , asma', kak aida, zarf, syazwan, zeff n teoh. yg ni jer la aku tau


abis, blog aku ko campak mana. sampai hati kau pak rendang

bpboyz said...

hahaha...aku hingat ko x update lg..ye la ye la..nk ngajuk lak :p

Anonymous said...

Lawa AyaT,"tiada dua pengalaman yang sama"..tak sangker,dlm diam2 ko naik kreter OpeL tu,berisi rupernyer.hehehehe.....

bpboyz said...

hehehe...

Anonymous said...

Sanggup aku mengabiskan 45mins aku bace blog kau nie.Worth it la sbb byk kluar namer aku.hehe...Bravo.
Biar je mistake yg ko buat tu,comel je bunyi die.mcm budak kecik yg tulis lak.hehehehe

bpboyz said...

haha..tuhla,mcm bdk kecik tulis jer..anyway thanks la sudi bace..

Anonymous said...

fadhil, waluapun aku tak baca entry ko yg italy tu, tapi aku ada pengalaman (byk kali ekcili), buat travel diary cam ni.. then aku buat utk majalah, yg tu kutukan lagi pedas. haha.. yg kimmy tegur tu, setakat salah eja nama tempat, kalau aku buat cam ni n submit majalah, bukan stakat temapt dan jarak, malah tatabahasa dan susunan ayat.. hehe..

apa pun kan, kimmy dah tak jadi penjala, dia jadi penebar lak..

bpboyz said...

bagus la tuk ko...tp biasela sy ni low profile orgnye.. klu aku tulis kang nnt, mule2 tulisan jer kuar, lepas tuh gmbr kepale jer, lepas tuh gmbr penuh lak, lepas tuh jd artis lak n so on.. hidup x senang bile femes nnt nih (angan2 awangan fadhil)..hahaha..

tuh lah,nnt aku turun lille rase 'tebaran' roti die lak ;)