Monday, December 08, 2008

Pelangi

Selamat Hari Aidiladha @k@ Raya Korban kepada sume yg dtg bertandang ke sini =)

w/pun sejuk pagi hari ni,ramai gak muslimin dan muslimat dtg menunaikan solat sunat aidiladha.alhamdulillah.

oh,sabtu lepas,bdk² tours n cek fifi dtg lyon tgk fete des lumieres.agak meriah gak la.ramai org berhimpit, bergasak, bergesel, bersentuh, berbual, bersorak, berpeluh dan juga bercpr! itulah die mase manusia berkerumun.nanti aku upload gmbr yg diorng ni amik (klw ade mase k)

n sabtu lepas,aku br dpt 1 kado dr diri aku sendiri.hehe.terima kasih diri sendiri :p

so, tahun ni aku akan cube tuk men'try' hobi baru.hohoho.

hah,mase tgh jln² kt utube ni,terjmp la aku lagu ni, dgrkn la yer (especially to my pelangi...opss..alamak jiwe kejap :p)



dgr citer, movie ni berdasarkan 1 novel ni kat indon.dan novel tuh mengisahkn bdk² kt suatu kawasan ni.sgt daif.tp diorng semangat gak belajar. (<- ni mase aku bace sinopsis secara pantas lipas kudung la). tgk klip video ni agak menarik.maybe aku try carik kot weekend ni ker. ekceli kan,bile kite byk berjalan ni,kite akan tgk realiti dunia. dan kite akan terasa betapa untungnye kite. bayangkan, apa perasaan diorng klw kite sia²kan ape yg kite ade ni skrg ? yg mungkin diorng dambakan selalu.jauh berjalan luas pandangan.ni yg buat aku nk bt mission pergi seluruh pelosok dunia ni. br la matang sket aku ni.haihh..

mimpi adalah kunci

untuk kita menakhlukkan dunia
berlarilah tanpa lelah
sampai engkau meraihnya

No comments: