Thursday, December 18, 2008

yuhuuu..

yess yess ! 2 dah tumbang 4 lagi menunggu ! doakn sy lagi yer.merci ;)

and yes ! akhirnye bleh gak aku gune camera baru aku tuk function yg xde kat camera compact lain iaitu time lapse. dgn script or code hack yg aku citer 'slalu' tuh camera aku tuh bleh amik lebih kurang 1 gmbr tuk 1 saat. td yg aku br try ni, aku bleh buat lebih kurang 30 keping per saat or 30fps bhs teknik die.

best best ! kire nye die mcm gmbr secara pantas la.xla sehebat video tp aku ske la teknik time lapse ni. ishh..mcm nk beli d70 jer. hoho :p

oh,aku tgh tgk dokumentari kt tf1 ni.program 'combien ça cout?' perghh..die ade tunjuk pasal dubai n abu dhabi. then pasal org paling kaya di dunia tuh. ish, x sangka la pakcik ni rendah diri jer. kete die kete biase jer n die sendiri yg bawak kete die tuh.xde driver pon. kire mcm zuhud la. ok x guna word zuhud tuk org bkn islam ek? papepun pakcik ni mmg pandai la. ni yg aku tetibe terasa nk beli biografi pakcik ni nih!

klw kite tgk², org paling kaya x la sombong or bangga diri drpd org yg baru (atau perasan) kaya. hmm...klw la pakcik ni masuk islam...

No comments: