Monday, May 25, 2009

basss..ikal...

pergh, last week merupakan minggu yg sihat tuk aku. sihat waktu malam jer la. siangnhye mengorok jer keje.haha.

kire 2 malam gak la aku berbasikal bersama kawan2ku di bandar lyon ni selama lebih 30 mins kot. tak termasuk berjalan kaki lg tuh. uisshh..baik2 aku bajet nk jogging kt parc terbesao di lyon, last2 x jadi sbb aku dh 'berjogging' naik basikal. hohoho..

hari tuh cek topek dtg melawat pun, kitorng tgk wayang,naik beskal, tido, makan kfc, tido, then mkn kfc lg dgn cek ipan. sehat betul.

weekend plak, bdk2 lyon ni mkn buffet ramai2 kt restoren india tgh hari tu, then balik umah jap, anta topek, then pegi stadium tgk bola dgn dinie n jo.perghh..ni 1st time aku jejak kaki dlm stadium tuh. bergegar siot. dan juga aku tak tau la plak juninho punye last match n season kt lyon ni.

tp mmg meriah la.x sangka aku ramai gilos org. igtkn match2 cikai ni, xde la org sgt, skali tgk penuh. nasib baik aku beli tiket awal².tuh pun rugi gak, klw ikutkn bleh dpt 20e jer tp oleh sbb 'nantila..lambat lg' punye attitude, amik ko 36e.

aku igt nk upload kt facebook aku nye video tu tp lembab gilos la plak.then aku upload kt 2 website ni. klw korang rajin, korang carik la yer. senang jer nk carik kot klw korang kenal aku :p

so,klw korang dah tertgk video tu, sorry la yer,aku x edit video tu, aku nk tgk kualiti die cmner, then aku x mutekan suara kitorng tgh berckp dan menjerit. kepada mereka yg pernah kuar bersorak dgn aku, tahu la aku mcm mane kot. tp bg mereka yg x tau tu, ade la sket2 dgr suara aku yg ayu ni menjerit bagai nk rak.hahaha.

papepun, mmg best la suasana die.tetibe jer rase nk abonner jadi oL fan club. serious best la.terigt aku mase skola menengah dulu.siap nk bergaduh tuh.tp semangat menyokong tuh mmg best.

so, ape yg aku tau, kualiti kt website agak lebih kurang same jer kt pc aku tp lagi better video yg aku rakam kt videocam aku tu. ni aku tgh carik² software ni tuk edit file '.mts' punyela payah nk cari. aku gune 1 software ni pun, laptop aku ni mcm terkinjal² jer nk bukak. aihhh..patut aku beli mac ni :p (xpun tukar ke vista64)

oh, 7 minit punye video tu, aku gune sampai kong bateri videocam aku tu (ni sbb aku bukak tutup slalu) ni yg kene carik bateri baru ni.

ps : aaahhh,manyak la plak barang kene beli ! :p

edit : boleh tgk video kitorg mlm tuh kt fb !

No comments: