Tuesday, May 19, 2009

pukul 12 malam...

dikala musim sejuk...

bile jam 12 malam jer...

alamakk ! dah lewat ni ! kene tido !!

ataupun

mak aih, aku mengalami masalah nk tido !

dikala musim bunga...

bile jam 12 malam jer...

rilek la, baru kol 12, jgn tido lg

ataupun

mlm masih muda lagi ni, jom ronggeng !

dikala musim panas...

bile jam 12 malam jer...

laa, baru nak malam ker ?

ataupun

nk mkn ape dinner ni ek ? masak kari n goreng ikan kering la

dikala musim luruh...

bile jam 12 malam jer...

alaa..teringt kat mesia..huhu

ataupun

ape nk buat ni ek ? boringla

dikala di Malaysia...

bile jam 12 malam jer...

eh macha, jom g ngetih jom !

ataupun

oii ! futsal nnt kol 1.30am nak join x? join la !

ataupun

mlm ni ade citer best, midnite movie nk ? then kite lepak² kedai mamak tu

ataupun

ko xde keje kan ? jom g kacau nyah nak ? (aku jawab : ko ni xde keje lain ker?!)

ataupun

seribu kemungkinan dan aktiviti korang boleh lakukan.

-*-*-

huhu, skrg ni,aku mengalami masalah nk tido.dan bile dah tido, aku mengalami masalah nk bangun tido pulak. aihh..

oh oh, aku exam jap lg, doakn aku k !

oh yer...jom la join main futsal kt Paris ! jom la ! makin byk team, makin meriah ! time ni la nk tnjkkan kehebatan korang. hehe

No comments: