Monday, May 04, 2009

eLectRon..

cube korang tukar huruf besar tuh dgn mane² huruf untuk jadikan 1 perkataan..anda akan suka..hahaha...

esok aku exam fizik..aku harap aku dpt jawab la yer memandangkan subjek ni jer aku minat sket dr mane² subjek aku belajar dari 1st time masuk iut. die bkn fizik tulen la, fizik electronic. mcm mane electron bergerak, menghasilkan arus, mewujudkan daya elektrik, menghasilkan amplification, n so on..

sbb subek ni gak la yg buatkan aku nk amik nano..papela,klw dpt, dpt la. klw tak dpt, xper pon. bile aku pk pk balik, aku ni suke mende kecik² ek rupeye patutla awek aku pun comel jer..hehehe

so, saje update bg tau korang tuk doakan aku, dan kempen aku terberhenti sekejap :p terberhenti sehingga petang khamis kot, sbb aku ade presentation lg ari kames tuh. so, aja² to me ! :p

oh, aku asyik nk tgk videoclip barca - r.madrid jer. hilang boring aku lepas tgk.

so undi saya ! ;)

No comments: