Tuesday, February 06, 2007

because u r so dear.....wahh hancus :p



silap info smlm, ekceli esok france-argentina. kire mcm final worldcup lah klu referee mase german lwn argentina dulu tuh btul² jujur lah. (luahan perasaan yg x puas hati seorang fan argentina).

err...ari ni aku rase sgt penat, x tau nape. dlm tram TERtido mase blk umah. nasib baik aku ade 'alarm semulajadi'. ngam² sampai alsace lorraine jer, aku terjaga. pernah skali tuh, bile aku terjaga jer, tgk² aku turun kat notre dame. ni mcm nih, tram tuh benti jer, sebelum beberape saat pintu tram nk tutup, aku pun terkejut bangun terus keluar. sure time tuh akak sbelah aku tuh pelik (kot). skali tgk, ade lg 3 arret lg. aaargghhhh...last² aku jln kaki blk umah. huhuhu

hari ni kelas mcm xde kelas. kire TP mcm x bt TP. buat pesanan barang nk beli then duduk², jalan², borak², mengong², minum kopi,dgr prof bincang² (masalahnye prof ni suh kitorng tunggu, tunggu ape pon x tau, last² abes 30 mins dgr diorng bincang pasal ape ntah,yg kitorng best r, sambil minum kopi,main² mata ejek prof tuh. hahaha. mangkuk. tp bagus r. stage aku pun bt kat situ gak. so, relax² tanpa tekanan n akhirnye aku rugi...huhuhu).

k lah, aku up vc ni. cute sgt adek tuh nyanyi. dulu ade org bg aku lagu ni, tp skrg aku bg kat sesiapa la lagu nih. harap korng bahagia slalu k :p

aura rock semakin kuat dlm pale aku ... aarrrghh !!!

No comments: