Sunday, February 04, 2007

bla bla bla...

video kat bawah tuh pasal dance dr ireland x silap aku. kagum lak aku tgk diorng ni menghentakkan kaki yg bt lagu. hmm..bayangkan tapak kaki diorng mcm mane. dgn kasut tumit lagi,fuh,kagum sy. tp kadang² mcm aku x caye lak bunyi hentakan tuh mmg btul ker diorng letak sound effect? tp diorng mmg laju r !

hah, smlm aku layan xpdc : metal 60-70's.kaset yg aku ckp 1st aku beli dlm hidup aku.x sume lagu aku jmp kat tenet, just certains jer. tp ok lah. waaaa...layan siot !! then mcm biase, terjmp la group² lain. best gak.mcm metalasia,lefthanded n cromok. then aku terjmp best ever guitarist n drummer kat bumi ni. konon²nye lah. tp aku akui r, diorng mmg bagus !! nak² drummer tuh r. bayangkan kaki n tgn gerak skali. bkn nk igt step jer tp bt lagu skali tuh. mmg² bagus. man kidal pun best gak.then aku terjmp yg konon² nye die ni mozart in rock la, coz die nye chord tuh best didgr.skrg ni irama rock dlm pale aku dah.

tp tuhla, bende² gini rajin lak aku carik.sanggup tido lewat baca pape details tentang smthng tuh. tp pasal study or baca buku malas betul kan? haiii..ape nk jd dgn aku ni kan. nape la 'hard' sgt aku nk tanam minat tuk study nih? sesiape ade ubat x? nak 1.hah,slepas bt 'kajian' sket, aku rase jatuh aku ni 'bermasalah' kot. sbb tuh asyik ngantuk jer. sbb jantung ni x dipam dgn btul. sbbnye,x sukan. aku rase la.mgkn kot.ker, 'heart' aku ni diambil org? hahaha.

just finished tgk movie 'ali'.rupenye die ni byk masalah n bagus btul.aku x pernah tau pun sejarah die tp lps tgk movie tuh, baru la aku tau nape die femes.bkn sbb 'tenaga' die jer tp sbb 'pandangan' die.dr movie aku dpt tau tuh jer la.hmm...

hah,tau kan dr M dicalonkn tuk nobel keamanan.then indon banjir besar.teruk giler.hah, skrg dah ade burqini.baju mandi pompuan muslim.hmm..nk tau lebih g tgk utusan k. hmm..masalah btul la pasal nk continue study lps iut nih.aku malas nk pindah tp result x ok tuk ecole sini.dah mula ragu² lak, ni yg aku malas ni rase mcm nih.gerammmm !! kames ni, aku kene bt projet tutorĂ©. pasal hari terbuka iut aku tuk bdk² lyceen (bdk sek menengah). aku pun x sure ape aku kene bt. harap² yg senang² jer r. sem ni mgkn agak relax bg aku coz ade 6 subjek n yg lain TP. so, chance tuk aku concentrate tinggi la kot. so,cara² nk concentrate,niat n senyum.hehehe.dh lame btul x concetrate ni.dah lah ! sem ni bkn time relax !! igt tuh awad !!!

^_^V

x nak jadi soh chai

No comments: