Tuesday, February 13, 2007

seketul daging itu

tak sangka daging itu boleh mengubah seseorg..
org kata,baik daging itu maka baik la org tu dan sebaliknya..
tak sangka daging itu bagi aura yg sangat kuat..
sejauh mana pun,aura daging itu dapat dirasai..
apa guna daging itu ?
tuk dipotong²?dihiris²?diguris²?dikecai²?dimasak?disimpan?dijaga?dibelai?disedekah?
mungkin untuk disedekah..
itu pun terpulang pada penerimanya nak buat apa pada daging itu..
kadang² terasa kedekut lak nk bagi daging itu..
melihat penerima tu bt x baik dgn daging itu..
rasa nak amik balik daging itu..
tapi tak boleh..
macam tu juga bila dpt cebisan daging itu..
apa nak buat dgn daging itu?
cakap terima kasih jer?
terfikir gak ada pape sebalik cebisan daging itu ker?
harapan balas balik daging itu ?
haiii...daging itu²..
mengelirukan otak betul..
kalau la takde daging itu..
rasanya tak la pening otak ni..
tp mesti ada manisnya daging itu..
sebab daging sedekah itu yg dimasak ada rasa manisnya..
itu pun terpulang pada empunya daging itu dgn penerima daging itu la kot..

skrg hati aku dah kecik dah, sbb semakin lama ada je org² dlm hati aku dah berpindah ke tempat lagi tinggi yg dinamakan kotak ingatan otak.
harap² aku ada hati lagi la...


--tak mintak tuk paham pon,tak paham takper.
--mana tau ade org paham ker,then buat² x paham lah yer,bukan salah orang yg paham tu k.
--kesimpulannya, baik takyah paham kot.
--ok,aku upload lagu rock kapak ni, bosan lak dgr lagu slow nih, sape xnk dgr offkan jer player tuh.
--sapa nak lagu dlm playlist tuh,sila² la mintak.
--biasenye lagu rock ni,aku dgr muzik die jer.lirik ntah pape pun aku x kesah asal kan muzik best.
--mcm steng² lagu aku letak.
--so sorry kalau sakitkan telinga korang.
--so sorry gak merepek ntah pape,takde seni papepun entry nih.
--esok 14/2.baik sedekah al-Faatihah kat Left. Adnan yg mempertahankan negara dp sambut st valentin merosakan akhlak dan iman je.
--tp 14/2 ni bt aku igt kat colmar, igt kat mamans.
--hmm...
--entry ni ada kene mengena dgn yg hidup dan yg telah meninggal dunia.
--so jgn judge pape yg korang tak tau la yer.
--mood aku boleh diceritakan dgn lagu² yg aku upload ni n lagu sheila on 7.
--hmm...
--ok thanks anyway u.

on n'arrete pas d'avancer (motto tiket tram mane ntah)

No comments: