Tuesday, May 13, 2008

*d

haaaa..rase mcm lame giler cuti,padahal baru 5 hari jer.kenapa aku bleh rase lame ek?padahal kebiasaannye,1 minggu tuh aku dh kire skejap jer.hmm..something wrong with me la.apekah mende itu yer? misteri betul 'something' tuh.

ok,aku igt aku nk citer pasal cuti 5 ari yg lame tuh kt blog ni,tp bile pk² balik,aikk,aku mcm bz jer.padahal x la bz pun.huh.tp aku prasan bz.so,aku xyah la citer cuti aku tuh ek.lg pun,bkn nye best pun bace diary aku yg bosan ni.

so,secara simpulnye,cuti ni agak best, kenyang, nostalgia, gembira, gelak puas, kutuk x hingat, bersih mata, panass membara, sensasi terkini, pelik yg benar, beramah mesra,rindu terhapus dan ter'hembus' (errr..), etc etc yg sure,aku dpt pengalaman.

papepun,aku kene study la plak.ishh..sejak 3 bulan aku x study tetibe kene study lak,ni gara² aku amik concours utk masuk ecole la ni.natijahnye (ecehh), aku kene study dlm 5 ari ni sume subjek iut yg 2 tahun tuh.aarrghh!!

dah la lame aku x revise maths die (oh,thn ni aku blajar maths bape subjek jer,tuh pun subjek dah lame) so,aku terasa mcm,waaaa,susahnye maths ni !!! papepun,integral subjek kesukaanku.hehe.hmm..so,akhir kate,kenangla daku dlm doa korang supaya aku dpt jawab exam tuh dgn betul sume x pun betul byk la.

err..aku still xdpt curi mase tuk tgk ironman kt paris arituh.aaaaa!!terpaksa la kot tgk dlm bhs french.huhu

2 comments:

Anonymous said...

padil

awat ramai benor org masuk blog lame aku thru blog ko aa?
tak pepasal kne sumpah babi ngan aku
ha ha ha ha
menggatal sgt nak amik tahu hal org..huh

Anonymous said...

iyer ker ? haihh..tiap2 ari ker? baru2 nih? diorng syg kt ko semy..hahaha..maybe diorng terasa kehilangan ko kot...hehe