Thursday, May 22, 2008

kini kau (org) tiada ...

hmm..hari ni sorang lagi kwn aku dh meninggalkan aku.pejam celik pejam celik dr brape juta kali ntah aku pejam celik pejam celik nmpk muka die.tp skrg dh xde dh.huhu.hah,merepek ape lak aku ni.anyway,cek kimi dh balik for good dah ari ni.sblum ni cek ustat.so,brita lg 2 org member cine aku tu x tau lak bile diorng balik,ker x akan balik ? ntahla masing² punye 'fikir balik' kan.(hodosnye ayat!)

so,papepun,yg nk balik tuh,bagus la dan yg x balik ni rase bile la nk balik cuti ni.aihh..kalau ade mase jumpa la kat klcc tuh nnt ek.mane tau,korng ternmpk aku tgh tuttt ker or tgh titttt ker,jgn la bt² malu lak.hahaha.yg penting jgn lupe blanja aku tau ! (rasenye peratus nk jmp tu 0.001% kot)

oh yer,dgr citer man utd menang semalam.YEEEHAAAAAAA !! sakit tekak gak aku jerit smlm dgn bdk² ni.dh lame gak aku x tgk match sampai penalti ni.perghh..berdebar² siot.mmg best la match smlm ! perghh..klw kt mesia ni,dah lame buat tawaf kt bandar bee pee pakai baju man utd ni.hahaha.(sambil² cari masjid nk solat subuh gak ekceli...ahakz) glory glory man utd !!! glory² man utd !! nyanyi lagi nyanyi lagi !! haha..puas aku tgk chelsea kalah.kah kah kah !!!

aiihhh..rajin lak aku update blog ari² minggu ni.apesal la ek ?

ps : ohh,teringat citer lame,nak² mase kt colmar.best siot pengalaman 1st time aku jejak bumi eropah + tgk real org putih (n hitam) depan mata + hembus nafas keluar asap + sistem pengangkutan yg efficace + hilang basikal sama² + minum teh ubat gigi (purdina) + mkn kebab besar bapak + mcm² lagi la dengan korang. harap² la aku igt balik memori kisah lalu (eceehhh :p)

ps 2 : (updated) lepas bace blog cek kimi, ces, sadis la plak.papepun, kehilangan korang dibumi france ni agak terasa gak.tiada lagi lawak2 n 'perangai2' kebudak-kecikan korang. lagi yg x bestnye, mcm mane ni nk amik gmbr kiri kanan kiri kanan,x pun gmbr dragon ball ni ??! aisehh..ahakz ^_^V

No comments: