Thursday, October 16, 2008

bayangkan..

ok,bygkan yg korang ni beso.beso ni bkn dr segi umur tp dr segi badan la.dan beso tuh lak x bermaksud beso mcm tong drum tang tang tang tuh.beso disini bererti tinggi la.alaa,nk gune perkataan tinggi ni x best lak,sbb org french panggil grand(e).so,anggap la korang ni beso berat badan kamu sume ideal.xde ciri² obesiti k.

so,korang di sebuah stesen menunggu tram.dan dlm mase yg same korang dah liwat ni.eh silap lewat untuk ke satu destinasi yg korang kene pergi.

then,korang bernekad yg korang akan naik ke dlm tram dgn ape cara skali pun.org tolak or x bg korang masuk,korang akan tolak diorng balik supaya korang dpt naik gak tram tuh utk g destinasi yg korang kene pergi tuh.

jd,tram sampai.korang bersedia ni tempat berdiri dgn gaya yg agak macho or ayu la.korang akan make sure xde orang potong line Q korang.ade org dtg dekat sket jer,korang agak seinci kedpn dr kedudukan asal.

tram sampai.mcm seketika tadi korang perhatikan.tram penuh sesak.jd,korang tunggu org² yg nk turun tram tuh,then bile dh kosong korg dgn muka selamba masuk tram tuh even korang prasan org² dlm tram tuh tgk korang.korang bajet cool jer.

mase tram nk gerak tuh,korang tercari² batang pemegang.alaa,batang besi untuk pegang la supa ya korang x jatuh tuh.hah,batang tu korang cari².kat tepi korang ade,tp sudah ditutupi dgn dada² org (x kesah la laki ker pompuan) sbb korang rase malu,korang cari kt bawah lak,i mean dkt kerusi la,same gak.x bleh pegang.nnt org kate korang ni giler sex sbb pegang punggung orang.iyerla ade org sandar kat situ.

so,pilihan lain yg ade,kat atas jer.igt,korang ni tinggi tau.so,korang pun pegang la batang besi untuk berpaut klw ade pape tetibe terjadi ker.anyway,tram memang sesak.sampai bersentuh²an.so,klw tram brake tetibe,korang maybe x jatuh ke lantai kot,just jatuh atas badan org lain jer.

so,tgh sedap² memautkan tgn kt tiang/batang besi tuh,tetibe korang tersedar yg bawah lengan korang tuh ade org.hohoho.mula la korang terpk,aku ni pakai deodoran x td ek?pkai perfume ker x ek?eh,ape bau ketiak aku ari ni ek?lupe nk cium lak td.aihh.mcm mane ni?

itu la fikiran² dlm pale korang.tetibe,korang perasan yg org kt bawah ketiak korang tuh,tgh menarik dan hembus nafas dgn deras or kuat skali.sampai korang punye ketiak terasa bahang nafas die.korang dh rase geli dh.nk lepaskan tgn,terpeluk lak org bawah ketiak korng tuh.nk biar memaut,terasa panas lak bawah lengan korang.terasa turun² dr tram tuh memang korang nk cari deodorant,klw bleh nk mandi trus.

so,bygkan la,ape korang rase or buat or pk dlm situasi di atas?

itula realitinye bile naik public transport.rapat²,sendat²,sekat² jer bile dlm peak hour die.ces!klw ade bau²an bunga xper gak.ni bau²an mcm .....

hah,br aku prasan aku mula suka lagu bini presiden france ni.hmm..dr segi suara x la mengancam sgt pun tp entah la.lagu die kot.jiwang poetic siot.bygkan la korang tgh angau,tetibe dgr lagu² jiwang,terasa mcm terbang woo.huhu.papepun,akak ni,err..makcik ni..eh x best,aku pggl die datin la.die ni aku ske la die nyanyi.lagi² lagu quelqu'un qui m'a dit que tuh.best².lagu french jiwang 1st aku kt france ni.nasib baik time tuh xde awek lg.hehehe

lg sorang,abg yg mng nuvel star tuh.julien name die.perghh..aku br dgr lagu baru die td.agak syok gak la.dh lame gak siot x dgr lagu french ni.bile dgr radio or tv ker,best gak ekceli.haihh..

oh yer..oleh sbb application yg aku nk sgt² dah keluar kat app store,so maknanya aku akan upgrade i pegang,eh silap, i touch aku ke OS.2. yeahh !! buah apple rox !! hehehe.aku rase,aku nk beli macbook la dh keje nnt.serious,aku rase berbaloi berbelanja lebih.(alamak mcm iklan la plak)

ps : aku x pernah mengalami situasi dlm tram mcm kt atas tuh,cue hampir² jer td.fuh!nasib baik,ketiak aku wangi jer.hahaha

1 comment:

Anonymous said...

best kan naek tram kat Lyon. hahaha