Friday, October 03, 2008

raye raye !!!

hehe..mcm korg perasan, blog ni dh bertukar warna.warna kepada super duper hijau.haha.ekeceli aku nk tukar warna lain.saje nk test² td,skali,baru aku prasan,yg warna blog aku sbelum ni hijau yg aku customize(?)err..aku buat sendiri..so,lupe lak nk amik note code warna die...last²,aku x jumpe blk warna tuh.

so,mcm korang nmpk skrg ni,color blog ni adalah gambungan dr color² dlm blog aku.err..kire aku pilih hijau,then ntah mcm mane die campur adunkan colour tuh ntah,jadi la color hijau gini.oleh sbb malas aku nk carik balik warna blog lame, aku pun save jer la warna ni.lagi pun, hijau menyegarkan mata apa ! :p

so, bg mereka yg slalu (ekk?) melawat blog aku ni, klw korang rase warna ni agak meMUDAkan korang,ckp la ek,aku nnt pilih warna agak dewasa dan matang (klw jmp n rajin la) k.tuh la,kaler pon ade usia gak.aii..patut la ade certain org tuh makin tua makin putih.hehehe.anyway,hijau warna tumbuhan² yg hidup,so enjoy !! (xde kene mengena pon :p)

ok,secara lahiriah nye aku raye rabu lepas, tetapi secara batin nye (errr?..)aku baru raya hari ni.yAhOoO!! SELAMAT HARI RAYA sume. MAAF ZAHIR BATIN sume. HALALKAN MAKAN MINUM ek.

rase sronok ekceli dpt raye.ada pun yg buat aku lmbt raye sehari (eceh), adalah sbb aku pernah jadi musafir sehari iaitu mase balik sini balik la. (hahaha..ngengada btul)mula² igt nk puasa,sbb ade akak sorg ni tanye,nk puasa ker nnt? aku pun jwb la, dgn memikirkan yg aku nnt x dpt mkn or mkn awal buat org terliur ker ape ker (time tuh tgh tgk movie ape ntah)..so,aku pun ckp la x kot.ooo,kalau adek puasa,boleh akak bagi makan banyak sket, kate akak tuh.

waaaaa..byk tu yg aku nak ! tp, dh terlepas kata, badan la merasa.ceh,x kesah pun ekceli. bukannya ade air tebu or air cikong ker ape diorg nk bg kan? so,aku x terkilan sgt pon.so,jadi la ari tuh aku x puasa w/pun aku rase mcm boleh puasa tp nk buat cmner dh niat x puasa dan dah lepas waktu tuk niat,so x puasa la aku sehari.

itu la alkisah sy lmbt raye sehari, bukan uzur mcm kaum² lain, tp sbb musafir yer kawan².(aikk,mcm terikut² ustaz kt mesia ckp lak, :p)

aku nk citer lagi ni,tp mase x diizinkan aku tuk citer² ni. so,nnt² la aku citer lg pasal balik mesia ari tuh ker, pasal lyon bandar tertuttttt.. aku ni ker,or pasal puasa hari tuh.tunggu la ek klw rajin.

so,klw korang TERsalah 'mata' or TERseliuh mata mase bace blog ni,bg tau la ek,sian korang.mata tuh sgt² berharga tau. dari mata la timbul rase [isi tempat korang].so jg la mata leklok.

wasy gMATA kusa ngat (eh TERckp arab lak :p) bye !!

5 comments:

Anonymous said...

err..entri ni cam plek ah.heh..byk beno (err?) nyer..

Anonymous said...

err..itu sbg expresi kurang pasti kesahihan suatu perkara tuh sbb pengarang die sorg pelupa..so,klw tetibe terbaca err.. ni kene dgn expresi muka ekceli,contoh: mengecilkan sedikit mate dgn berkerut dahi bercampur dgn pandagan yg pelik sket..hahaha..ape la aku ngarut ni..anyway,thanks datang sini.blh tahu sape ?

akirasuri said...

Errr.. Apsal Blog ni hijau beno? Ha ha ha!

Padil.. Selamat Hari Raya..
Maaf zahir batin ek.. :)

Anonymous said...

hahaha...kak ati!!slmt hari raye gak,maaf zahir batin..kak ati sehat ker?

Anonymous said...

lupe lak ltk name,atas tuh sy ek