Sunday, December 10, 2006

dialog rekaan semata-mata

semy : (menoleh malas ke kanan dgn mengeluh) "aih fadhil²,x penat ker kacau gmbr org ?"

fred : (dgn berposing macho) " nila posing aku paling macho stakat nih, arap² fadhil n jepp xde la mengacau kat blakang tuh"

ajak : "eh ape tuh ? dah bleh gerak ker blom nih ? lmbtnye cameraman ni "

fadhil : " mintak² tangan aku masuk dlm gmbr diorng ni pun ok lah"

makcik (ker pakcik?) berkaca mata hitam : (sambil memegang koler baju kerana rase was²) "ape kene dgn budak nih? takut i "

lokasi : firenze aka florence

(^_^) V

jgn marah yer senior². tetibe aku prasan gmbr nih time aku mencari smthng utk bg org smlm. sorry la kerja tangan x smooth yer. 5-8 minit punye kerje katekn.

aku skrg ni tgh mencari idea ape nk ckp esok pasal presentation aku nih. 15mins lak tuh. mule² nk jer tangguh next week, tp tgk la nnt aku brani mintak ker x. huhu. maknenye aku x prepare pape lg nih. even in english pun, 15 mins tuh, nk merepek ape aku tentang company nih. dh la kecewa coef english cume 3 jer, coef elec de puissance n elec 8 lak tuh, giler babeng. si j'avais su (kembali ke zmn colmar time ipan repeat ayat nih...hahaha..nicole nicole)

semlm tgk citer cinta. hmm..okla. memberi kesan lak tetibe. tuh bleh tgk 2 kali lak tuh. filem melayu lak tuh. x caye aku. ape dh jd dgn aku ni agaknye. biase yg membuat aku 'terpengaruh' sampai ke status² ym or msn ialah citer² sci-fic ker, action ker. nih, citer cinta nih lak. *menggeleng² kepala* ni ker bibit² nk msk thn baru? hahaha

ni aku masih mamai lg kot, ape x nye smlm mkn kat umah semy, sampai sarapan pun kat umah die ramai², balik² tido (mekasih eh semy bg mkn.lain kali bleh bt lagi. hehe). bile fifi call jer, dh aku igt org mane ntah, die gelak jer. *tepuk kepala* bahaya bile mamai ek?

am i really get into it?

7 comments:

Semy a.K.a Amalina said...

semy berkata :
fadhil2 (sambil mengelengkan kepala)..
ko ni mamai tahap cipan kee..
:p

bpboyz said...

fadhil berkata :
(sambil menggaru kepala)..semy..sedap la lauk smlm.. :p

Unknown said...

haaa..get into ape lak nih fadhil??
love eh??hahahahahaa

bpboyz said...

no comment..hahaha :p

Anonymous said...

Wah Fadhil... antar clue yg best...
mcm ko kasi clue dlm keta mase kat Italy aritu... hangat abis gossip terbukak pas tu...hahahaha....

Wei,brg aku bile nak antar? terime kasih yeh... ;)

bpboyz said...

ish..xde clue punye..mussssssssssss !!
aku mmg nk bg brg ko tuh tp xde mase aje (yg aku lengah2 kn la) sorry yer.. aku igt nk kirim jer kat sesape yg nk g toulouse nnt..ok? xpun wikend ni aku rajinkn diri la yer...

Anonymous said...

Wahai saudara Fadhil yg dicintai... ader ke sesaper nak dtg ke Tlse dr saner??? kalo ader,sound awal,bolehla aku plan kan activity yg menarik utk melyan si die...
Kalo tak,antarla brg aku tu...nak masok tahun baru dah nie,kang expired plak kalendar aku tu.hehehehe..sori la nyusahkan kau...Nie smuer salah Semy yg terror sgt drive kasi aku smpai on time kat gare ari tu.hehehehe...;p