Friday, December 15, 2006

muzikan hidup anda :p

ari ni dgn rasminye aku masuk geng 'memekakn telinga'. mentang² bleh sumbat telinga dgn 'epal' kate kan. tp tuhlah, x tau r, secara kebetulan or sengaja, tetibe dlm tram td, 1 tmpt duduk pnjg ni, org² yg masuk geng memekan telinga nih. hahaha. aku tgk² gak la. ade yg gerak² mulut la (konon²nye org x dgr la tuh, hampes) mcm mane muda mudi france ade masalah pendgran mase muda² ni. bukak skali 1 tram bleh dgr. makin diletak label 'volume tinggi akan merosakkan telinga anda' makin suke diorng. betul la pape yg dilarang mmg best dibuat :p tuh blom bdk² 'terbiar' ni msk tram, seboleh² nk jd radio bergerak. lagu klu pasang best xper, ni hip hop yg very very x berkualiti langsung.

k lah, sambil² aku jalan² menjenguk citer² org kat alam maya nih, aku terjumpe 1 player best. so, aku pun ape lagi, pasang bendalah tuh kat sini. jadi, korng bleh tau la ape lagu² yg slalu bergema² dlm kepale aku nih. hah, alang² tuh, sape kenal lagu background or musik classic or bunyi violin dlm lagu ost my girl tuh eh ? mencari² sy gesekan makcik or pakcik tuh. ost tuh x best pun, lagu latar die jer yg best :p

k la, sejuk² gini makin ramai 'berbungkus' bagus btul. tp ade gak tuh pakai mini 'kain pelekat'. ish ish ish org eskimo ni bile turun negara org, menunjuk btul ! :p

jap nk citer pasal lagu² yg aku up nih, sedap gak abg rap tuh nyanyi melayu. mule² aku x ske tp ntah nape tetibe ske lak. maybe lirik? or suara abg tuh? hmm ntah la. then aku letak lagu mase winter² nih n lagu utk 'bukak minda or plutĂ´t igt diri sket' n muzik yg aku suke dlm satu citer nih. soooo kite enjoy !! *sambil angkat tgn kanan*

sy nk blaja violin, ade sape yg sudi ajar ;)

No comments: