Thursday, December 21, 2006

hmm

marilah kite berdoa keselamatan nyawa n harta benda di negeri² yg mengalami bencana banjir kat mesia yer.

citer pasal hujan, hmm, x sangka lak johor bleh banjir teruk. (jhr tuh jb ek). dh lame gak x dgr jhr banjir. pelik gak. banjir teruk pulak tuh. aku tgk surat kabo tadi, 3 daerah in danger. hmm..sume tuh perbandaran tuh.

tp bp still ok lagi kot. aku tnye kwn aku td, die kate x naik air lagi. Alhamdulillah. time hujan² biase, sek adek aku naik air, bile time hujan teruk ni, x tau la gamaknye sek tuh. mak aku kate, sane asyik hujan jer ptg, sejak awal spm lg. lame gak tuh, patutla teruk giler.

tpkn, klu korg nk tau, bp ni byk parit² beso (dan jugak kampung² yg bernama mula dgn parit). seriyes la, dkt umah aku ade, kat sblah masjib baru tuh ade, then ade la byk tmpt lg. klu banjir gak, hmm, mmg ade 'smthng' kat jhr nih.

k la, ekceli boring gak ari nih, dh la pagi td memecahkn kepala buat programming. perhh, mmg la, bdk 21.7 tuh bt kejap jer. kitrng yg lain² kene tnye prof, die slumber jer. rasenye baik xde kelas kot, lain² sume pun mcm bersuka suki jer. bleh kire jari sbelah tgn jer sape yg siap TP td. tpkn, bendalah mcm ni la kene tau, baru bleh jd mcm engineer dlm paycheck tuh :p

baru td tgk wii commercial. fuh, best giler bendalah ni. then ade tgk gak pasal ps3 ni. hmm, dr ape yg aku tgk la wii lg best kot. org kate ps3 lg power sbb chip dlm die tuh, tp yg 'fun' wii la kot. skrg ni pun tv xde citer yg best². tetibe rindu pelizen blek pulak. arrghhh...1 hari ni ! courage !!

Untaian rasa yg kuselipkan
Semoga mampu tuk meluluhkan
Hati pemilik senyum itu ~~ 507

No comments: