Tuesday, March 04, 2008

paling cute :p

ntah nape..tetibe aku teringat lagu ni.mula² just tajuk die jer.aku igt tajuk die bola² api skali bukan la.then lame² sket, baru teringt rentak lagu die.so sampai skrg la lagu tuh TERtanam dlm kepala aku ni sambil buat keje.huhuhu. yg bestnye, mase aku igt lagu ni, ade la dlm beberape minit sbelum tuh, tetibe snow kejap kt tours ni.snow dekat tours !! just beberape saat jer.lepas tuh,die benti n then cerah semula.sgt cerah.terasa mcm snow tuh mengiring hari aku lak.ahak!ekceli, adalah suatu keadaan yg agak pelik gak la iaitu bile nampak snow jer korang rasa happy.serious.happy jer takpun paling kurang just TERsenyum la.ni aku nmpk kt org mesia la.org² lain x tau lak. :)

then TERigt mase 1st time aku n da gang (dak² pekom) nampak snow ni. klw x silap aku, time tuh tgh blaja maths.kelas paling lame.oleh sbb lame, dan subjek maths gak, so wujud la 10 jenis watak yg berbeza yg xnk dgr prof tuh ckp. ade yg tgk luar,ade yg tersenguk², ade yg cover tutup mata, ade yg try cocentrate n mcm² la.(oh yer,mase ni la aku dpt 'ilmu' baru : salin nota sambil tutup mata, agak pakar la aku ni :p) so, tetibe, in da middle of the class tuh, sorg yg tgk kluar ni pun jerit snow!!then secara automatik,tindak balas mende ntah, semua toleh serentak sambil gumbira.yay yay snow!!prof kt depan tuh pun TERsenyum tgk kitorng yg jakun ni. die pun benti jap ngajar. haha.sgt shweettt mase tuh.n tetibe aku teringt prof maths yg botak berkilat tuh.huhuhu.comel sunguh !

No comments: