Monday, March 31, 2008

hmm...mangkokkk!!

aaargghhhhh!! aku jadi mengong weekend ni.takde mende nk buat.kebosanan sungguh.last2 aku tgk movie..ces..mangkok punye citer zoolander.sememangnye mangkok!mmg patut ban pon kt mesia.mencemarkn name mesia jer (w/pun movie tp klw org² luar sane yg geografi buduh n takde pengetahuan am pasal mesia, sure la diorng igt yg mesia ni mcm dlm movie tuh!arghhhh!)

hah,nk tau x,movie fitna 15mins tuh dh kuar kt tenet kames lps klw x silap.mangkok sungguh! aku x tgk lagi,tp dh donlod dh (x sure file movie tuh ok ker x). apesal la pakcik blond tuh x paham² bhs.poyo sgt.ish..so,ape tindakan kite yg paling kecik kite bleh bt utk pakcik blond yg mangkok tuh eh?kate che det kite boikot negara belanda tuh.(err..tp ape brg² diorng ek?check kt tenet sbg tanda usaha memboikot)

haihh..nk jer maki hamun sume² ni..tp ntah,ade something 'kunci' mulut aku ni.last² bleh ckp mangkok jer.ahhh!!! mangkok punye org² yg tak berpk ni !!!

hah,baru aku TERigt pasal org artis yg bleh masuk dlm kategori mangkok aku ni.mase jln² tgk suasana politik mesia ni,tetibe aku TERbaca title mcm ni : 'sy benarkn duduk atas riba'. hah!? biar btul,provokasi btul title ni.tp aku dh nampak keMANGKOKan die dh.so,aku pun bace la awal n akhir perenggan (biasenye awal utk ceritekan masalah n akhir pasal sejarah - ni formula aku bace artikel mengong la..hehe).so,bace tuh, hah? aku igtkn die benarkn artis lain dok atas riba die ker ape, skali aku bc,die yg mintak peminat die dok atas riba die mase bt konsert ape ntah.x ker mangkok tuh?!errr...ekceli die ade ckp lg,die x kesah klw peminat² die nk cium pipi or pegang asalkn ade batas. hah?!! mangkok! mangkok!mangkok punye artis lelaki! apesal la nk minta dipegang n diraba sume tuh? (klw ikutkn artikel tuh,xde lak soalan dr wartawan tuh kate die kesah ker x diraba or sume² tuh,tp die sendiri yg ckp).meminta² untuk diraba dikhalayak ramai free, x ker lg teruk dr pompuan gro yg mintak duit utk diraba ditempat tertutup? sungguh memalukn! arap suara jer sedap.tp perangai..haihh..

10 comments:

Asma' said...

mmg mangkok semua yg fadhil baru cite tadi tuh..hehe

Anonymous said...

nway..klu dr ape yg aku bace
artis lelaki tu tak kesah if ade peminat nak dok atas riba dia termasuklah peminat wanita

adekah itu bermaksud dia benarkan peminat lelaki dok atas riba dia?auuuwwwww :D

padil..ayuh berporem ngan aku..bleh hilang tensen

hahahhahhahha

akirasuri said...

ahahak!
memang mangkok :))
Erk! tambah sket..
mangkok ayun :D

Anonymous said...

tuh la asma'..nk kene cuci ni mangkok2 nih..hehe

hahahaha..klw die sanggup bg peminat laki dok riba die tuh..dasyat tuh nafsu kuda die..hahaha..

alaa semy, porem tuh kene log in kn br bleh bace ker mcm mane? klw x,ushh,dh lame dh aku berporem..hahaha

hahaha..meh meh tambah kak ati :p

Anonymous said...

secara jujurnya aku tak tau siapa artis yang kau maksudkan itu.. aih.. periuk belanga sunguh !!

Anonymous said...

hahaha...adelah artis tuh..semy tau jer..ko kene alert dgn 'alam sekitar' ni..br mesra alam..hakhakhak :p

Anonymous said...

alah padil
ko register kejap je
then join la aku lepak kat porem
manyak isu semasa dibincang tau
bukan pasal artis jee
hahahhahhaa

Anonymous said...

artis ni bernafsu kuda belang kalu nak tau.. sebab tu bg free jer..

Anonymous said...

hahahaha..
aku tak tau pape kat sini..
bile takde net nih..
byk sgt info yg aku tak terkejar..
so dr korang2 jelaa aku dgr citer..
aku tak tau psl ape..
or sape laki nih..
tp d'apres ape yg ko citer mmg betullaa dia mangkukk..hehe..

tak tau apesal..aku tergelak2 bace citer nih..huhuhu

Anonymous said...

hahaha..tersenyum sy bace komen awk...ahakz..alaa...aku rase ko kenal la fara..artis laki ni album die bt kt indon tuh..n lagu die jiwang2 blaka n best gak..hehe