Tuesday, March 18, 2008

woww !

aku x bleh tahan nk komen pasal mb perak. oh oh, xde unsur² politik ek. ekceli aku kagum giler dgn mb perak bile aku bace berita pasal die boleh cakap dialek cina. waaa..teruja klw aku ade kat forum yg kat perak tuh. enfin, ade gak melayu cakap byk bahasa jadi pemimpin. cool.ntah la, aku rase suka sgt. then dgn status ir die.perghh..lagi la aku kagum. mmg respect sama dia lah.mantap la. bleh jd idola aku ni. dr ape yg aku bace la, bkn 3 dialek cine jer die pandai malah bhs tamil pun.hoho. tabik spring la mb perak. last², aku tgk² blk, perak MAYBE x akan de prob politik kot.ntah.

ps : satu bangsa tuh akan terima org lain yg ckp bahasa mereka dgn senang berbanding dgn org lain yg ckp bukan bahasa mereka (errr..phm ker?) : dari pengalaman aku la.

ps 2 : nk blajar tamil gak la gini :p

4 comments:

Anonymous said...

yup, aku pun kagum.
sebab da la grad uni UK.
ilmu agama dia hebat, bole jadi imam, bagi ceramah lagi tuh.
dengan title Ir nye.
anak2 pun Alhamdulillah menjadi sume.
belajar kat Jordan.
memang idola baru aku lah Ir Nizar ni.
MB Selangor pun tak kurang hebatnya.
kesimpulannya, MB dari parti pembangkang hebat gak kan.

Anonymous said...

tuh la,Ir Nizar tuh mcm cukup serba serbi la..dr bidang agama sampai pengurusan die ada pengalaman..MB selangor pon mantap gak..mmg patut diorng menang la,br nmpk pemimpin2 yg sbenar nih.

Anonymous said...

Senyum :)
Oit! Sehat?

Anonymous said...

click ! comei pun bile senyum..sehat jer..cik akira pulak ?