Saturday, January 03, 2009

2009

tahun ini, tak sama dgn tahun lepas. oleh sebab tak sama, maka aku pun akan make sure aku tak sama mcm tahun lepas. bagi aku, ungkapan 'aku tetap sama dan tak kan berubah' hanyalah valid kepada sesetengah situasi jer.

so,aku kene berubah. berubah jadi baik la. sape tak nak jadi baik kn? org jahat pun nk jadi baik gak. cume org baik ni kekadang jahat nak menghukum orang jahat. sape mereka yg perasan baik untuk judge org kan?

arghh..ngarut lak. so, tahun ni aku akan buat azam la (konon²nye). dah sume org buat azam mase peralihan tahun jer,so aku pun nk join la kelompok org² ni la.

jadi, secara ringkasnye azam saya terbahagi kepada ...

i) saya kena...

- jaga adik aku betul² melalui jalan² yg lurus kt bumi eropah ni. (ecece..)
- perkuatkan ilmu,hati dan otak saya.ehem..

ii) saya nak...

- study rajin² so that bleh cuti awal ! (yeehaaa!)
- gain more !
- maintain berat badan saya yang 75kg skrg ni ! hehe.best la travel kali ni.ku sangkakn 75kg mustahil tp dgn adenye travel-mravel ni aku perolehi 75kg jua.haha
- travel bulan 4 nanti
- jadi seorang yang cerewet !
- bersenam
- belajar masak masa winter (ini adalah salah satu kaedah memanaskn rumah :p)

iii) saya berangan...

- mahu kawen !! hehe
- nak gps tuk ipod touch
- nak jadi geek (hohoho)

so itu la azam sy (konon²nye). harap² termakbul. tahu tak, aku kekadang tu rase mcm deja vu jer mase travel ari tuh. rase mcm pernah alami situasi yg same sebelum ni.huhu. takut gak. ape yg aku lalui kat france mcm aku pernah tgk.waaa..ni bahaya ni. harap² la iman aku kuat.amiin.

ps : citer n gambar mase travel nnt² aku citer yer sbb x sume gmbr ade kt aku n skrg ni musim exam.huhuhu.

2 comments:

akirasuri said...

berangan nak kawen tu yang tak tahan tu.. haha!

oh! kamu lg montel dr akak.. :))

bpboyz said...

hehe..ni baru betul2 tahap sy angau ni kak ati :p

sure la kak ati sy lg montel,klw dak,sy dicop jelita pulak.hahaha :p