Wednesday, January 14, 2009

diorang ni...

ok, sambil² mengisi masa rehat 'membakar neuron² di kepala' (iyerla tuh..) aku pun hapdet sket la blog ni, itu pun aku rase pelik dgn manusia ni.ishh..

ape yg aku peliknye ialah pasal pagi ni, dekat telematin segment 4 vérités. die ade jemput délegué palestine, then segment ni biasenye die akan tnye² soklan la. yg buatkan aku pelik ialah, org² yg menyokong tentera zionis ni slalu gune alasan 'adakah tindakan hamas meroket itu bukan tindakan terrorist ?'

ni la point wartawan tu tuk menampakkan yg seolah² israel tuh betul. pokemon betul ! nasib baik makcik délegué tuh pandai jawab. klw la aku ni, sure tergagap² nk jawab. tp makcik tuh pandai la mematikan soklan pakcik wartawan tuh.

then,aku baru lepas baca blog chedet, sama gak soklan sorg wartawan tuh kat dia. nk tau ape jawapan die, g la bace blog chedet tuh. well explaination (bg aku la).

kekadang tuh perang ni buatkan org² yg kene perang tuh jd lagi matang w/pun budak berumur 4 tahun dan membuatkan org yg tengok perang tuh jadi kebudak-budakan w/pun dah berumur 40 tahun. tuh la perang.

klw korang rajin luar biasa g lak kat blog keretamayat (link kat bwh video sebelah tu) utk sedarkan kite yg betapa untungnya kita ni.

last, aku dh mcm TERaddicted dgn lagu yg aku br letak ni. aku suka band ni. 'byk' bunyian² drpd lirik. rasa mcm harmoni jer muzik die. aku TERigt muzik ni pun lepas aku tgk trailer slumdog millionaire.alaa yg menang golden globes baru² ni.

mcm best movie ni (kot). ade sorg pengomen kate movie ni mcm cidade de deus. so,aku kene tgk ni memandangkan citer cidade tuh pun best. dan masa aku tgk trailer citer tuh nmpk la aku sorg pelakon hindustan yg lame dh aku x tgk die berlakon.tu gak slh satu daya penarik tuk aku :p

oh, dgr citer,movie hindustan yg copy movie momento tuh dpt sambutan hangat.hoho.ni gak bt aku terasa nk tgk momento versi hindustan ni. aihhh..nmpk nye aura² bollywood nk merasuk aku lg la ni.

papepun, bersyukur la kita !

4 comments:

mousse said...

sape pelakon hindustan yang ko minat tu? irfan khan ke anil kaapor?

selaku penyokong setia industri perfileman asia aku menyarankan le ko tgk cite tu.. aku siap tgk premier lagi kat ugc smalam.. pastu bace le buku die QnA..

n jangan lupe saksikan chadni chowk to china di pawagal berdekatan.. jangan nak menorent je

bpboyz said...

hah anil kaapor !! irfan khan tu mmg dh lame giler la aku x tgk die blakon..haha,aku lps update blog ni slmlm trus tgk premiere kat umah aku ni..hahaha..

tp citer tuh mmg best !!

mousse said...

ehh kat tempat ko tu pun ade premiere ke? ingat kat bandar bandar maju cam lille or paris ni je ade premiere.. pergi le download welcome.. ade anil kapoor gak ngan akshay kumarr

bpboyz said...

ceh maju sgt la lille tuh..cinema kat sini pun ade tp aku tgk DALAM umah aku, avant-premiere lg kat umah aku ni..haha..