Monday, January 19, 2009

lagu untukmu...

yezaa, MUH menang. aku bajetkn faizal tahir n muh ni yg menang. suara diorng tangkap leleh telinga aku (sbb diorng menjerit dgn jayanye x mcm aku yg x sampai brape harakat je jerit dh kering tekak)hehehe.

muh menang aku rase sbb muzik diorng 1st. bile rock + orkestra = perghh mantap. nk² ade koir sket yg diselit²kan, lagi tambah best lagu tuh.then, sbb make up die.bg aku la, make up die tmbh kan sket penghayatan lagu tuh. tgk la lagu die tanpa make up tu, x terasa sgt abg tu hayati lg tuh (selain nmpk die sungguh² jeritla),tp sbb make up nmpk la die hayati lagu tuh. ni bg aku la,xtau la korang prasan ape bile tgk make up diorng tuh. tp kn,cek faizal tuh bleh challenge suara lan siot.dimalukan begitu sahaja jer.haha

papepun lagu ni mmg best dan buatkan aku lupe dgn band indon.seriously,band² indie kt mesia,muzik diorng best w/pun lirik ntah pape (segelintir je).band indon lak,bg aku, sbb lirik die w/pun mendayu² sket tp sedap didgr(pun segelintir gak).ah,x retila aku nk explain.hehe

so, aku pun nk kongsi la something dgn korang 1 ayat ni :

Amirul Mukminin Ali bin Abi Talib pernah berkata, “Hidup dalam kekalahan adalah sebenarnya kematian dan kematian dalam keadaan penuh penghormatan adalah sebenarnya kehidupan.”

aku amik dr blog faisal tehrani (alamak,bile la aku nk start bace novel die yg aku beli aritu,hmm).ayat ni mcm bt aku semangat sket la.

err..asal la aku rase pelik sgt tahun ni...adakah tahun ni akan mengubah cara hidup aku secara drastik? misteri benua eropah betul la hidup ni...hmm.. klw berubah pun,aku suke gak..hehe

ps : tetibe nk jd pneterjemah lak..ahahak..terpengaruh dgn the interpreter la plak :p (kayo gak woo..)

3 comments:

Anonymous said...

aku sungguh terkilan yang Faizal Tahir kalah..walaupun menang Balada,vokal+persembahan.. apa salahnya tambah satu lagi ye tak?..heheh x pe².. anyway persembahan faizal tahir sangat² mantap.. dah berapa kali den ulang² kat Youtube ni.. hahah

Dalam maksud quote tu..

bpboyz said...

hahaha..hussain rox !! ko ade tgk x mase penutup tuh,faizal tu xde sore siot nk nyanyi lagu tu.boooo...

Anonymous said...

yeah!MUH rocks!